Wat je even kwijt wil #30

Lekker bezig jongens!

giphy%20(4)

14 likes

Shit was te lang opzoek naar een gif

23 likes

Had deze nog klaarstaan haha… sorry sgat. :hearts:

1 like

@Lady-bird is die site een beetje legit?

Waarom opend nooit iemand dit topic met Martien meiland “We moeten dooooorr”

10 likes

Sorry ik heb niks met die hele vent… over 4994 posts mag jij! :biggrin:

11 likes

Werd net wakker gebeld uit mn middagdutje door een vriendin :see_no_evil: lekker bezig meid, , en vanavond niet kunnen slapen zeker…

Om mijn collega te quoten; commerciële flerk

2 likes
7 likes

afbeelding

11 likes

Ik heb geen idee. Kan via google iig niks vinden over een scam ofzo. Maar ik zoek nog even door naar recensies.

Edit: hmm nee vind het bij nader inzien toch wel shady. Heel raar mailadres bij contactinfo.

1 like

Ik zoek ik zoek:

Een B&B met een bad (!) + ontbijt in omgeving Noord-Holland / Zuid-Holland / Utrecht. Een cosy hotelletje kan ook. Tips? Alles wat ik zoek is al volgeboekt op de datum dat ik wil gaan of heeft geen bad.

Mijn allerliefste, mooiste poezenbeest waar ik 16 jaar van mijn jeugd mee heb doorgebracht ligt heel slecht. Ze heeft een verdikking bij een poot, loopt raar en wilt niet meer eten en drinken. Ze is nu ook weggekropen in een struik bij de vijver in de tuin.

Heb net in de kou huilend afscheid genomen en haar bedankt voor alle mooie jaren en liefde die ze mij heeft gegeven. Nu hoop ik eigenlijk dat ze snel heengaat, en niet teveel hoeft te lijden. Ze is ook gewoon oud en op maar toch is het wel heel verdrietig.

Mocht het vannacht niet vanzelf gebeuren, laten we haar morgenvroeg inslapen.

Ga d’r enorm missen.

12 likes

Ah nee, wat verdrietig. Veel sterkte, ik hoop dat ze niet te veel lijdt. Misschien nog een dekentje om haar heen wikkelen zodat ze het niet té koud heeft?

1 like

Hebben we inderdaad al neergelegd, samen met een kruik. Ze lag er wel comfortabel bij net.

1 like

Wat verdrietig ;( Heel veel sterkte :heart:

1 like

Ahw heel veel sterkte, wat verdrietig. <3

1 like

Ah dat is echt verdrietig. Sterkte.

1 like

Waarom brengen jullie haar niet naar een dierenarts?

2 likes

Aahhh :heart: knuffel

1 like