Wat je even kwijt wil #30

Lekker bezig jongens!

giphy%20(4)

14 likes

Shit was te lang opzoek naar een gif

23 likes

@Chesirecat is die site een beetje legit?

Waarom opend nooit iemand dit topic met Martien meiland “We moeten dooooorr”

10 likes

Werd net wakker gebeld uit mn middagdutje door een vriendin :see_no_evil: lekker bezig meid, , en vanavond niet kunnen slapen zeker


Om mijn collega te quoten; commerciële flerk

2 likes
7 likes

Mijn allerliefste, mooiste poezenbeest waar ik 16 jaar van mijn jeugd mee heb doorgebracht ligt heel slecht. Ze heeft een verdikking bij een poot, loopt raar en wilt niet meer eten en drinken. Ze is nu ook weggekropen in een struik bij de vijver in de tuin.

Heb net in de kou huilend afscheid genomen en haar bedankt voor alle mooie jaren en liefde die ze mij heeft gegeven. Nu hoop ik eigenlijk dat ze snel heengaat, en niet teveel hoeft te lijden. Ze is ook gewoon oud en op maar toch is het wel heel verdrietig.

Mocht het vannacht niet vanzelf gebeuren, laten we haar morgenvroeg inslapen.

Ga d’r enorm missen.

12 likes

Ah nee, wat verdrietig. Veel sterkte, ik hoop dat ze niet te veel lijdt. Misschien nog een dekentje om haar heen wikkelen zodat ze het niet té koud heeft?

1 like

Hebben we inderdaad al neergelegd, samen met een kruik. Ze lag er wel comfortabel bij net.

1 like

Ah dat is echt verdrietig. Sterkte.

1 like

Waarom brengen jullie haar niet naar een dierenarts?

2 likes

Aahhh :heart: knuffel

1 like

Ik begrijp deze vraag heel goed. Zelf zou ik hier nu namelijk ook direct voor kiezen, dus begrijp me daar niet verkeerd in. Dit heb ik ook gezegd tegen mijn ouders.

Alleen, het is de kat van mijn ouders en zij hebben beslist om haar nu een paar uur de tijd te geven om zelf te gaan. Ze ligt voor nu comfortabel en warm, opgekruld met de ogen dicht.

Kan ook prima zijn dat ze over een uur toch beslissen om naar de dierenarts te gaan als ze zien dat ze erg afziet.

Ik had gisteren echt een rotavond, voelde me zo slecht en rot en ben huilend gaan slapen.
Dat middagdutje had ik dus ff nodig, maar nu staat er brownies in de oven en komt mn zusje logeren😊

9 likes

Hopelijk doet het je goed. :heart:

1 like

Over 2 weken ga ik in m’n eentje even een paar dagen naar Parijs. Onwijs veel zin in. En nu heeft m’n vriend zodra ik terug kom, meteen de dag erna een paar nachten hotel op de Veluwe geboekt, zodat we dan samen ook even weg zijn en ik kan bijkomen van alle prikkels in Parijs. Wordt echt een chille week haha.

40 likes

Hier in Utrecht liepen vandaag 10000 mensen mee in een anti-abortus optocht :sob::sob::sob:
Nou was dat wel vooral bijbelbelt volk en niet mensen van hier, maar schaamde me echt kapot. Liepen ook heel veel kleine kinderen mee met borden. Echt heel erg anno 2019.:

Ik moet hierbij echt denken aan America’s most hated family van Louis Theroux
 vooral vanwege kleine kinderen met borden. Echt bizar.

8 likes

Ik heb zin om drankjes te doen maar mijn beste vriendinnetje is dit weekend weg en mijn andere potentiële slachtoffers hebben nog niet gereageerd. Waarschijnlijk gaat deze avond alsnog in vroeg slapen eindigen meh.

gadver ik ook. moest wel lachen om de tegenhanger “hou je kerk uit mijn kruis” haha.

edit: naar schatting liepen er 10.000 mensen mee? what the.