Ik word echt agressief van ananas in stamppot. Laatst vroeg iemand me hoe ik mn zuurkool maakte. Dus ik zo uitleggen zegt ze “Huh geen rozijnen of ananas ofzo”
PARDON?!?!?!
Mijn stoelen zouden morgen geleverd worden, ik zou dan vanavond de tracking krijgen. Ik helemaal op werk al geregeld dat ik morgen flexibel mag werken.
ZIJN ZE BIJ DE BUREN GELEVERD. Ik heb nog steeds geen tracking?! Arme buurvrouw, staat ze daar met 5 gigantische dozen. Ik kan ze pas morgen ophalen, zo vervelend voor haar.
Heb vandaag voor het eerst een postzegelcode gebruikt om een brief te versturen. Kun je online kopen en dan hoef je alleen een code op de plek waar je je postzegel plakt te schrijven. Vind het cooler dan het is.
Zo’n zin om te gaan sporten maar moet nog minstens een halfuur wachten voordat de sportschool open gaat (+ik heb net gegeten haha)
ik dacht goh heb ik daar ook last van? en toen dacht ik aan mijn kilo tomaten die nu met tijm, rozemarijn, knoflook en oregano een uur in de oven zitten zodat ik from scratch pastasaus kan maken voor een vriendinnetje dat zo komt eten dus ik denk ja
wat ga je uiteindelijk maken?
Oeeeeh recept?
Heel slim aangepakt. Succes en eet smakelijk zo!
Ik zie dit nu pas. Bedankt hea!
Voor iedereen die ik ah zegels zou sturen; ik heb ze vandaag op de bus gedaan, ging even mis. Maar als het goed is zijn ze er morgen. Ik heb er nog tien geloof ik, dus als iemand wil, laat maar weten. En dan stuur ik ze morgen op want het is de laatse week zag ik.
Ik mag met mijn medicijnen geen alcohol en at net appeltaart met rum. Grootste deel zal vast verdampt zijn tijdens het bakken maar ik proef continue rum en voel me heel slaperig nu
Hahaha zie mezelf dit zo doen.
Ja dan wordt het wel heel schaars waar we nog kunnen winkelen. Ga extra mijn best doen voor jullie
Ik haal weleens gerechtjes bij een indonesisch restaurant en daar zit altijd hele zachte aubergine bij. Het lijkt net een soort pruim. Ik heb daar super veel trek in, maar heeft iemand enig idee hoe je dit voor elkaar krijgt? Het is niet gegrild denk ik? Gewoon heel lang wokken ofzo?
Waarom lees ik nooit goed. Ben linzensoep aan het maken en heb ze wel gewassen, maar zie nu dat ik ze 30 minuten had moeten weken daarna. Is dat alleen voor een kortere kooktijd? Of krijg ik nu een speciaal soort linzentyfus/ darmexplosie?
Zou hij het toch niet zelf zijn?!
Is waarschijnlijk een smoor. Dan wordt aubergine heel zacht. Bijvoorbeeld dit recept https://wateetons.com/2007/01/28/indonesisch-2-smoor-van-tomaat-en-aubergine/
Kan eventueel ook nog een recept opzoeken in een Indisch kookboek maar ben nu even lui haha
Ik gooi ze na omspoelen altijd meteen in de curry, smaakt altijd prima!
Net als alle andere werknemers die op een goede manier uit dienst zijn gegaan, zou ik een afscheidsetentje en een mooi cadeau krijgen. Toevallig kreeg ik net te maken met een wisseling van bedrijfsleider, maar zij liet ook vallen dat ik dat zou krijgen (‘heel mooi cadeau’ zelfs).
Alleen communiceert zij digitaal ontzettend slecht (dermate slecht dat haar functie op het spel stond/staat). Ze reageerde/reageert niet op berichten van allerlei belangrijke klanten. Ik heb dus ook niets meer gehoord na mijn laatste uitgebreide bericht… En ik zit nu niet eens meer op een etentje zit te wachten of zo, maar ik vind het wel jammer en apart
Ik heb net zo’n lekker dutje gedaan. Ik was ook zo moe.
(Naar straks kan ik niet slapen en huil ik als de wekker om 6:00 uur gaat)