Wat je even kwijt wil #30

Al onderweg naar werk omdat ik meteen een zitting heb straks. Wordt een weekje op de overlevingsstand denk ik, ben echt mega verkouden aan t worden.

1 like

Oh zitting op maandag ochtend is altijd pittig. Sterkte en succes!

1 like

Net bijna gestikt in mn vitaminepil :+1:t2: Wordt een leuke dag dit

1 like

De enige panty zonder gaten die ik heb is te groot maarja boeiend dacht ik. Maar ik kreeg een opmerking dat het leek alsof ik een vleermuis aan mn enkel had hangen wtf. :sweat_smile: Het plooit nogal daar ja.

2 likes

Gatver, smakreklame van hornbach! (Meer geld voor biefstuk)

Ik wilde vandaag op tijd op staan om te werken, maar na 2 wekker uit te hebben gedrukt en de andere wekker te hebben genegeerd schrok ik wakker toen mijn vriend zei dat het al 8.45u was. Was een goed idee :+1:

3 likes

Ik zit in de metro en er is hier me toch een hond die stinkt naast me. Ga straks echt kotsen. Het beest ziet er vriendelijk uit, maar :face_vomiting: hier ga je toch niet de metro mee vergassen.

Waarom regent het in Rotterdam zoveel vaker dan in Utrecht??

Ik krijg gelijk dit gedicht van Jules Deelder in m’n hoofd door jouw vraag:

Rotterdam is niet te filmen
De beelden wisselen te snel
Rotterdam heeft geen verleden
en geen enkele trapgevĂšl
Rotterdam is niet romantisch
heeft geen tijd voor flauwekul
is niet vatbaar voor suggesties
luistert niet naar slap gelul
't Is niet camera-gevoelig
lijkt niet mooier dan het is
Het ligt vierkant hoog en hoekig
gekanteld in het tegenlicht
Rotterdam is geen illusie
door de camera gewekt
Rotterdam is niet te filmen
Rotterdam is vééls te Úcht

9 likes

Ik ontbijt vandaag met tony’s en stroopwafels. Ben direct misselijk maar ik power through. Ik heb dus om en nabij 9 tony’s repen in huis.

Correctie: 11

8 likes

Ik heb een zuigzoen in m’n nek :woman_facepalming: En nu draag ik een sjaal naar kantoor maar volgens mij heeft iedereen het door (het is 25 graden. Gelukkig regent het, dat kan ik nog als argument gebruiken :joy:)

1 like

Mooi!

1 like

Net via de telefoon een belangrijk gesprek met m’n begeleider gehad over scriptie terwijl ik in m’n bed lag. Lekker contrast wel.

2 likes

Ik ben vandaag weer aan het werk en ik heb weinig te doen en ben moe en heb buikkramp :weary:

Ik zou met een vriendin afspreken vandaag en ik had lekkere dingen gekocht om in haar schoen te stoppen als ze ff naar de wc ging ofzo. Maar nou heeft ze afgezegd :pensive: En nou ben ik bang dat ik het de volgende keer ga vergeten.

3 likes

Ik heb net een rete spannend telefoontje gepleegd en ben super trots op mezelf! Heb een belfobie en ben rete bang voor confrontaties dus het was echt heel kut om te doen haha

32 likes

Wat goed! Mag je zeker trots op zijn :grin:

1 like

Ah dit vind ik echt lief. Stom dat ze heeft afgezegd

1 like

Eindelijk een emoji voor piemels: :pinching_hand:

43 likes

Ik heb nu al keelpijn en ga vanaaf naar een concert. Ik ga de rest van dit jaar geen stem meer hebben.