Mr. Napkinhead
ik vermoed beide
Gelukkig maakt leuk gezelschap een heleboel goed!
Ik kijk frozen met mijn vriend maar ik mag niet meezingen met de liedjesā¦
HOE DAN???
The Holiday, zo een leuke kerstfilm
Die heb ik een keer bij mijn neefje gedaan, hij ging helemaal stuk.
Ben je nog kunnen gaan? Wat heb je voor heftige gedaan dat je niet meer kon Ik kan vaak dan niet meer sporten ofzo of iets anders actiefs, maar een feestje lukt meestal wel
Ik twijfel weer eens of ik uit zal gaan. Ik ben best wel moe dus in die zin nee, maar ook wel veel zin om wat te gaan doen, even āonder de mensen zijnā, en er is een heel leuk feestje in mān favoriete uitgaanstent. Alleen dan lig ik waarschijnlijk morgen wel lang in bed terwijl het zulk mooi weer lijkt te worden⦠nee ben er nog niet uit
Oh en @Alpacamybags haha ik heb ook wel eens zulke spierpijn dat ik niet uit ga. Dan heb ik zon last van de kleinste bewegingen dat ik me niet comfortabel voel onder de mensen te zijn en/of te dansen
Ik zou wel gaan. Is toch wel leuk en zo niet, kun je altijd nog naar huis.
Dat is waar, het is 5 minuten fietsen dus dan ben ik ook zo weer thuis!
Nee ik heb mijn ticket verkocht. Ik heb gisteren 3 uur paargereden op de veluwe. Het was even geleden en ik denk dat de kou er in is geslagen toen we tussendoor een te lange pauze hadden.
@Brum ja ik wilde juist gaan om lekker veel te dansen maar de kleinste beweging doet al pijn haha. Janken dit.
Wat vinden jullie nu echt een lekkere curry? Ik zoek een vegan recept.
Ik wou vanavond thuis blijven, maar nu vind ik het maar saai en verveel ik me.
Ik had gehoopt/verwacht dat de sportschool met kerst als een zondag open zou zijn, maar ze zijn helemaal gesloten. Noh. Ik vind dat een belangrijke/fijne invulling van vrije dagen dus mehh ik baal.
Ik haat vandaag iedereen. Dikke stress ook om alles klaar te maken voor mān kerstmarkt morgen. Bah.
Ahh neem anders een reservetrui mee en doe die tijdens je presentatie aan! (En misschien is het niet eens nodig als iedereen verder kersttruien draagt)
Ik had net zin om te beginnen aan een nieuw boek en echt 3 verschillende boeken geprobeerd om in te komen en uiteindelijk maar begonnen aan het boek dat ik vandaag had gekregen.
Je kan dit niet zomaar posten zonder te zeggen waar ie van is
Thanks! Ik heb mezelf vanochtend naar buiten geschopt en ben gaan sporten. Daarna was het serieus wel beter. Zoān verzwaringsdeken lijkt me ook altijd zó fijn. Maar de prijs houdt me nog altijd wat tegen. Heb jij er toevallig ervaring mee?
Zoān deken lijkt me ook fantastisch, maar kan echt geen ā¬200 betalen voor een DEKEN. https://www.electronic-star.nl/?cl=details&cnid=529cc940854e4b79569dc4c64f28b67a&anid=5690edb5de1092adc4b9e7903e70b5de&varselid[0]=bb71ffeb1ff65d168db6dc4b6a3239ab Zou dit wat zijn?