Wat je even kwijt wil #31

:speaking_head:

Ik moet maandag 2 uur naar de tandarts. Is het heel asociaal om iets te luisteren? Een podcast, ofzo? Je kan tenslotte niet bijpraten. Ik heb het alleen nooit gedaan zo.

Ik denk dat als je het vraagt dat de tandarts het wel prima vindt. Zullen wel meer mensen zijn die dit doen vanwege angst oid

Bij mij (angsttandarts) wordt het zelfs aangeraden. Als je het even zegt moet het echt geen probleem zijn. Misschien vinden zij het ook wel fijn?

Eigenlijk zijn de kapper en de tandarts allebei vervelend vanwege de smalltalk terwijl er iemand aan je hoofd zit te sjorren. Alleen bij de tandarts voel ik me schuldig omdat ik het gesprek niet gaande kan houden, en bij de kapper voel ik de druk om wel het gesprek gaande te houden. Dit waren mijn tandartsbespiegelingen

6 likes

Ik had het hier laatst bij de kapper over en toen zei er 1: ‘ik vind het zo chill als mijn klanten hun ogen gewoon dicht doen als ik met ze bezig ben. Is voor mij een teken dat ze geen zin hebben om te kletsen’

Dus dit kan je ook gewoon proberen (en dan hopen dat ze de hint snappen :grin:)

3 likes

Ik ben over 45 min klaar met werken. Over 60 min lig ik weer in m’n bed en dan moet ik 480 min later weer werken.

Ik haat vrijdagen zo erg. Altijd dubbele werkdiensten.

1 like

haha, daar ben ik iets teveel controlfreak voor. Niet dat ik bang ben dat ze me verknippen, maar ik vind het eigenlijk al niet zo chill als mensen die ik niet ken me aanraken om welke reden dan ook (ben niet zo aanrakerig haha). Dus ik bedenk altijd van tevoren wat ik wil zeggen en wat ik kan vragen en waarover het gaat. Ik had ook een kapper die mij haar hele levensverhaal vertelde, dat was wel heftig

Na maanden frustratie op werk over mijn saaie werkzaamheden is het eindelijk gelukt er wat uitdagende dingen bij te krijgen. Ik hoorde vandaag dat ik er per januari mee mag starten. Super goed nieuws dus. Maarrr net afgelopen week heb ik met mijn ‘moeder’organisatie afgesproken om in januari te gaan praten met een andere partij voor een opdracht omdat ik hier weg wilde. Juist doordat ik geen uitdaging meer had en er ook geen zicht leek te zijn op wat meer uitdaging. Nu vind ik het maar moeilijk want ik voel me wel verantwoordelijk naar mijn huidige leidinggevende die blijkbaar flink zijn best deed. Ik ben dus nu helemaal niet zo blij als ik vorige week zou zijn :unsure:.

Ik heb dragostae din tei in mijn hoofd en de hele tijd numaaaa numaaaaa numaaa jeeeeuj en ik moet zo nog een serieuze les geven maar eigenlijk wil ik dat nummer nu gewoon hard draaien. :stuck_out_tongue_winking_eye:

7 likes

Bah ik zei eerder al dat ik gestresst word van de gedachte aan inpakken, maar ben nu vast bezig met vliegtickets printen e.d. en nadenken over wat ik nog moet doen, maar raak nu nog gestresster. Echt zo’n opgejaagd gevoel van ‘ik moet nog dingen doen’ dat waarschijnlijk tot woensdag niet meer weggaat. Iemand tips?

Lijstjes maken. Desnoods via zon afvink app ofzo. Het geeft mij altijd veel rust als er dingen zijn afgevinkt.
En met de koffers zou ik nu even iets van stapels maken van wat je de komende dagen nog nodig hebt en wat niet. Wat je niet nodig hebt kan je al opruimen.

1 like

Iemand die weet wat ik hier aan kan doen? Ben zelf een megagrote IT en internet noob. Wil graag een bepaalde site lezen ( gomi) ja op mijn werk ja en krijg volgende melding:

GOMI * GOMIBLOG® You are seeing this page because you are using adblocking, a proxy, a vpn,
are browsing in private mode, are using a browser that is incompatible, or you need to enable javascript and/or cookies.

If you feel you have reached this message in error, please clear your cookies and cache then click below to try again.

Kan je niet in een incognito browser? Of is dat te simpel gedacht? Dat doe ik soms wel als ik privédingen wil lezen die niet terug te vinden zijn. Gewoon CTRL+Shift+N en dan daar de URL in plakken.

Ik heb vanavond een kerstdiner van mn traineeship en ik heb er echt zin in, de activiteiten zijn altijd heel gezellig. Maar heb eigenlijk vooral zin om gratis alcohol naar binnen te gieten :thumbsup:

9 likes

Nu zit ik er ook mee in m’n hoofd, thanks hè😂 gelukkig zit ik thuis en kan ik hem hard aanzetten, wat ik zo maar even ga doen dan.

1 like

Neen jammer genoeg krijg ik dezelfde melding. Toch bedankt voor de suggestie. En mss een idee om in het vervolg zo te forummen op het werk. Want ik ben zelf zo noob dat ik niet weet hoe ik mijn geschiedenis kan wissen. :fearful:

1 like

Hahahaha ja ik forum ook gewoon in mijn normale browser. Soms zit ik ook bepaalde gezondheidsdingen op te zoeken of zo, totaal niet slim eigenlijk. Geschiedenis wissen is gelukkig heel makkelijk, ik kan je wel een PB sturen als je dat wilt weten. :slight_smile:

1 like

O ja graag. lijkt me wel handig om te weten.

Pff zo frustrerend… Ik moet urine wegbrengen van de kat maar ze gaat maar niet plassen sinds ik vanochtend de kattenbak heb leeggemaakt enz. Ik wil het graag vandaag nog wegbrengen want maandag moet ik weer werken.

Mn laptop is binnen en hij was duurzaam verpakt! Goals.

6 likes