Heeft er iemand een tip voor een app voor het huishouden. Ik wil kunnen afvinken wat ik heb gedaan, maar sommige dingen ook standaard wekelijks erin kunnen zetten, zoals bed verschonen oid. En daarnaast ook minder vaak voorkomende klusjes erin kunnen zetten. Zijn er meer mensen die dit via een app doen of gewoon in een schriftelijke planner?
Wat nou⊠als we de top 2000 traditie stoppen⊠âEvil laughâ
De comments zijn uiteraard weer goud.
De volgende keer zullen je goedbedoelende vriendinnen je niet meer uitnodigen omdat je hen leegzuigt met je negativiteit, zonder naar HUN verhaal te luisteren en hun zorgen. Waar je blind voor bent. Dan kan je boos schrijven hoe de maatschappij âniet omkan met mensen die het lastig hebbenâ, terwijl je zelf iemand bent die het lastiger maakt voor anderen.
Projectie anyone?
Ik gebruik een Wunderlist gedeeld met mân vriend, we laten alle taken herhalen (na een aantal weken/maanden/jaarlijks), maar dan moet je wel zelf alle taken verzinnen. Ik heb wel eens apps gedownload die voorgeprogrammeerde plannen hebben, maar 90% van die taken zijn dan niet van toepassing op mijn huis (âveeg de opritâ, âsorteer het kinderspeelgoedâ, etc) en dan heb je er nog niks aan.
Ik gebruik tody, dan kan je zelf invullen hoe vaak je bepaalde taken wilt doen en krijg je iedere dag een todo lijstje die je kan afvinken. Ideaal als je ook de klusjes die je niet zo vaak doet wilt bijhouden zoals de koelkast schoonmaken enzo.
Kan je deze ook delen met je partner? Ziet er namelijk erg fijn uit!
Ja dat kan! Ik weet alleen niet zeker of dit enkel een functie is bij de Premium versie .
Van de slaap
Ik heb dubbelglas, maar het is zo verdomde koud in mijn kamer. Heb de verwarming vol open staan en die doet het ook gewoon. Maar die tocht uit die kutramen :@ Elke winter baal ik er weer van.
Dat mijn tv te oud is voor de Disney app. Het is of kijken op een tablet (waar ik niet van hou en wil samen met zoontje kijken) of een nieuwe tv. Of niks. Ik baal een beetje.
Todoist? Kan je taken toewijzen aan iemand, en ook een terugkeerpatroon inzetten per taak (bv elke zaterdag of elke 1e dag van de maand). Je kan ook verschillende âprojectenâ maken zodat je wat overzicht hebt.
Kan je er ook geen chromecast insteken?
Tochtstrip installeren? Is zo gedaan en scheelt heel veel.
Laptop met hdmi kabel?
Zo kijk ik het iig
Ohja een goeie!
@Lentex dat durf ik niet met een peuter die graag ervan houdt om overal op te rammen hehe
Hahaha begrijpelijk
Ik heb iets leuks gezien in de sale maar het was niet meer online verkrijgbaar, wel nog in de winkel maar ik ben eigenlijk te lui om daar heen te fietsen maar wil er wel leuk uitzien met oud en nieuw. De struggle is real
Ligt eraan hoeveel je er gaat opeten bij het tellen.
Zo doe ik het ook altijd, werkt perfect.