Weer een blessure, wat een teleurstelling (ook voor hem zelf). Vond het wel mooi dat Rico tegen ‘m zei’ je gezondheid is belangrijker! "
Stoerdoenerij
Topsporter topatleet maar hoe kun je je dan tot twee keer zo bezeren tegen dezelfde tegenstander. Dat kán toch niet
Conclusie: toch de leeftijd denk ik.
Ik vind Rico zo’n schatje he.
Voor hem ook echt lullig om zo te moeten “winnen”
Ik kijk deze wedstrijd alleen, omdat ik een weddenschap had over wie er zou winnen. Maar jeetje, hou hier echt niet van. Zo pijnlijk al die trappen en stoten
Ik zou ook niet gaan. Bah
Hij was zooo klaar ervoor. #theyarenotprepared etc etc
Ja volgens mij was de redenatie ook: alleen stellen, want als er normale vriendinnen bijkomen wordt het zo’n vrouwending en dan willen de mannen vast liever naar hun eigen vrienden. Echt…
Karma Badr Wel jammer voor Rico. Hoewel ik niet denk dat hij had gewonnen.
In die herhaling zag ik nou ook niet echt iets waarvan ik dacht “oh ja, hier gaat ie echt vies door z’n enkel oid”. Maar het was het been waarmee die trapte, dus misschien heeft Rico wel een heel hard hoofd
Ik geloof dit meer dan de vorige keer. Hij is nu veel fitter en afgetrainder.
Doe jezelf NPOplus kado voor 3 ekkies per maand.
Ben al de hele avond oude afleveringen ‘een huis vol’ aan het kijken.
Jammer dat de wedstrijd zo afloopt maar wel heul goed voor de toto
Wat een achterlijke sport. Rico win aub, en daarna schaf deze belachelijke sport gewoon af. Wat een niveau.
Achterlijke sport? Het is gewoon een vechtsport. Dat daar rotte appels tussen zitten en een bepaald publiek trekt, doet daar weinig aan af toch. Of ben je tegen alle vechtsporten?
Ja, dat laatste.
Gurl… zelfs ik heb mijn grenzen
Ben zooooo moe, alsof ik net super intensief gesport heb ofzo. Zou eigenlijk nog wat moeten eten maar zelfs daar geen fut voor.
Biecht; ik heb in het verleden menig wedstrijd gezien Maar kan echt geen middelbare man met gouden schakelketting meer zien.
Ah lief! Ik zal je morgen even een PM sturen!
Vind het echt mega spannend om op mijn leeftijd (ben wel pas 22, maargoed) te gaan beginnen. Viel me dan echt een aardappel tussen de gevorderden. Terwijl ik heus wel weet dat ik niet de enige beginner ben natuurlijk, haha.