Oh ja dan gewoon afwasmiddelsoppie!!
Bij Kruidvat kun je het ook kopen voor een stuk minder!
Ik had gister dit gemaakt als gerechtje toen we met vriendinnen gingen eten en het was zooo lekker. Ik eet het nu weer als lunch omdat ik nog van alles over had en ik wil dit echt voor altijd eten.
Ik ben zo moe (en een kater) en wil echt een dutje doen maar dan slaap ik vanavond waarschijnlijk niet en dan begin ik morgen alweer moe aan mijn eerste werkdag na de vakantie. Terwijl ik heb deze vakantie zo mijn best gedaan om uit te rusten.
En ik heb zin in McDonalds
Het nieuwe jaar valt me echt zwaar. Ik weet niet hoe het komt maar ik krijg in één klap ineens realisatie na realisatie van dingen die al heel lang spelen maar nu komt alles in één keer alles keihard alles binnen en alles stapelt zich op. Denk ook dat het komt omdat ik op netflix Spinning out heb gekeken. De hoofdpersoon heeft/is? bipolar en als zij stopt met haar medicatie stort haar halve wereld in. Bij mij kwam ineens het besef dat ik al heel lang medicijnen slik waar ik voorlopig niet mee kan stoppen omdat ik anders niet functioneer. Daarnaast heb ik medicatie nodig om te slapen, kan ik ook niet mee stoppen want zonder slaap functioneer ik ook niet. Vraag me echt af of ik hier ooit nog vanaf kom en als ik wel ooit stoo, gaat het dan weer mis?
Daarnaast merk ik steeds meer dat er tussen mij en mijn vrienden veel dingen scheef zitten en dat zit me ook niet lekker. Normaal boeit dit me niet zoveel maar aangezien ik me zo shit voel wordt alles lekker uitvergroot en voel ik me even heel alleen. Mijn verjaardag zit er ook weer aan te komen en vorig jaar was dat een groot fiasco (echt iedereen liet het afweten) dus dat helpt ook niet mee. Anyway, alles is op dit moment echt helemaal kut. Ben nu maar weer met mezelf naar de stad om mijn gedachten te verzetten. Goede voornemen is dan ook om er vaker alleen op uit te gaan.
Maccie is het allerbeste katervoer, dus ik zou lekker gaan
Ik wil ook heel graag maar ik heb geen rijbewijs
En het is weer net te ver om te fietsen. Ook kan ik hier niet bestellen. Echt zo jammer
Oh shit ov een optie?
Ik wil ook echt zo graag in een stad wonen waar de mcdonalds bezorgd
Ik begin morgen op een nieuwe plek en ik haat die ongemakkelijkheid sowieso al maar nu is het ook nog na de kerstvakantie, echt geen zin. Denk dat als ik eenmaal begonnen is ik het wel echt leuk vind, dus even doorzetten.
Ja kan wel maar ik woon in gereformeerd dorp dus de bussen gaan vandaag zo weinig haha. Dus dat is het me ook weer niet waard. Had ik maar mijn rijlessen gewoon doorgezet
Maar ik ga bijna verhuizen en dan zit de mac op 5 minuten fietsen!!! Maargoed dat stilt mijn cravings voor vandaag niet
Mijn auto is dus echt niet goed en vind dat zo irritant met regelen.
Ik moet morgen werken, maar zoals de auto is ga ik echt niet meer rijden. Normaal werk ik vanaf half 8. De garage is pas om 0800 open.
Nu had ik al een afspraak om 1700 om de auto af te leveren.
Dus of ik moet morgen ochtend vrij nemen en hopen dat er vervangend vervoer is.
Of ik moet in de middag vrij nemen en dan de auto brengen. Beide zijn zwaar klote. Als ik in de middag vrij neem moet ik met de bus naar kantoor. Ik haat de bus intens.
Wat is dit voor 007 jaren tachtig shit met die bombrieven.
Ahh lastig dan idd! Met een kater met de bus als die zo weinig rijdt zou ik persoonlijk een hele opgave vinden, dus snap het dat je dat er niet voor over hebt. @floreales postte hierboven over knakworst als katerontbijt. misschien kan je dat als alternatief doen? Vind ik zelf ook een top katerontbijt
Ja de kans dat het een teleurstelling gaat zijn is ook 100%
Wat goed dat het je gelukt is er nu alleen op uit te gaan terwijl je je niet goed voelt!
ongevraagd advies over je medicijnenstruggle
Het hielp mij om me op het moment te focussen, als het je nu nog niet lukt probeer er dan geen energie aan te verspillen. Niemand kan voorspellen hoe het gaat lopen, als er een moment komt waarop stoppen aan de orde komt is dat het moment om erover na te gaan denken. Over die eventuele terugval hoef je nu nog niet na te denken. Ik vond het heel moeilijk maar het heeft me wel geholpen (bij andere medicatie/ziektebeeld, maar heb het hier in groepstherapie met veel mensen over gehad want her hield mij een tijd ontzettend bezig )
Thanks! Normaal maak ik me daar ook niet zo druk om en ben ik blij dat ik gewoon functioneer en ben ik daar ook dankbaar voor. Werd denk ik door die serie gewoon even met mijn neus op de feiten gedrukt. Dat kwam gewoon even bovenop alles wat er nu speelt.
Zit nu in de kroeg met een biertje voor mijn neus dus ben in ieder geval de deur uit geweest dit weekend!
Ik had het echt grappig gevonden als er voor jouw post ergens iemand had gepost van omg de stofzuiger springt ineens aan maar niemand zat eraan? Huh geesten!! En dat jij dat dan was hahaha
Ik was van plan om vandaag te beginnen met leren voor mn herkansing, maar ik lig nog steeds in bed goede student ik
ugh ben zo’n emotionele rollercoaster de afgelopen 2 maanden
niet leuk voor m’n date en m’n ouders