Wat je even kwijt wil #32

@Karl_Lagerfeld NEE

:ok_woman::ok_woman::ok_woman::ok_woman:

1 like

@Karl_Lagerfeld het is dat je voor de rest best een tof persoon bent. Anders had ik jou je slechte koffie smaak nooit kunnen vergeven.

Ik heb enorme rugpijn wat doorstraalt in mn nek, wat resulteert in kutte hoofdpijn. Dus besloot ik vanochtend m’n vriend niet wakker te maken en alle wekkers uit te zetten zodat ik een ochtend in alle rust kon ontbijten en online saleshoppen maar waaaaaaarom hebben alle kleren van die kutstippen. Ik ben geen kleuter en wil geen stippen op m’n kleren. Wat een kutdag, nu al. Ben zo chagrijnig.

2 likes

Nou op dit mooie compliment drink ik even lekker een kopje senseo op hoor!

6 likes

Ik weet deze vakantie niet goed hoe ik mijn tijd moet indelen.

Nog iemand leuke ideeën voor een dagje weg wat niet te intensief is? Ik woon in het zuiden van het land.

Ik vind het op de één of andere manier altijd zoo irritant dat als ik een serie aan het kijken ben, mijn ouders ineens mee gaan kijken. Ze zitten er dan ook helemaal in en denken meteen te weten wie, wat heeft gedaan.

Nee, dat weten jullie niet want jullie hebben de eerste vier seizoenen ook niet gezien :roll_eyes::roll_eyes:

6 likes

Ik ging tanken en had precies 20 euro dus was helemaal in mijn nopjes. KRIJG IK INEENS KORTING, WERD HET 19.53 :sob:

28 likes

Ik heb zin om ruzie te maken

10 likes

Dat wordt vast gewaardeerd in het ‘Ben ik de enige die’ topic op het moment! :smile:

Maar ik hoop dat je je snel beter voelt hoor, klinkt alsof je een lastige dag hebt vandaag.

3 likes

Ik heb mezelf aangepraat dat de kat vlooien heeft dus nu heb ik vlooienspul gekocht puur zodat ik zelf van de jeuk af ben. :’) Het is niet alsof de kat jeuk heeft ofzo.

2020 hit me hard, ik kwam met koorts thuis van de nieuwjaarsbezoeken en lig sindsdien op bed met een flinke griep :disappointed:

We gingen gister avond slechte Nederlandse films kijken en nu heb ik een goede kut film voor die ene met die oranje wc rol ava (kom ineens niet meer op dr naam wat slecht dit)

Maar de film heet dus App. Kapot slecht.

4 likes

Hahaha oh ik zie het. Maar heb geen zin om geband te worden, aangezien @Lula zin heeft om te bannen.

Ik heb een cadeaubon van 20eu van de bijenkorf, wat voor iets leuks zal ik daarvan gaan kopen voor mezelf?

@Briseis

2 likes

Haha ik voel je pijn gewoon. Om een of andere reden heb ik nooit problemen om voor een rond getal te tanken behalve als mijn vriend mee is! Echt iedere keer lukt het, ik heb hem al mijn bonnetjes laten zien, maar als hij erbij is, dan wordt het ineens 20.01 of 25.02 of een ander stom niet rond getal. :expressionless:

2 likes

Ik wil geld uitgeven of chocolade eten…

Geef geld uit aan chocola!

7 likes

Ugh ivm klachten zit mijn vriend bij een diëtist en nu mag hij drie weken geen gluten, lactose, knoflook en ui :tired_face: misschien kan hij even drie weken bij zijn ouders gaan wonen :upside_down_face:

15 likes