Donderdag wordt mijn kat geopereerd in Bergen op Zoom. Ik ben daar dan van 9.00 tot 15.00u ongeveer. Wat zouden jullie daar gaan doen in de buurt? Iemand tips?
Mijn föhn heeft het vanmorgen onverwachts begeven, wat een van de ergere dingen is die mij kan overkomen. Ik wil vandaag nog een nieuwe halen en zit een beetje te kijken naar de Remington keratin protect of mss een Babyliss premium 6720. Heeft iemand deze en advies? Zijn ze heel groot/ zwaar?
Of andere tips? Zag ook nog mooie föhns van Solis. Enige eis die ik echt heb is dat hij op voorraad is bij Coolblue Rotterdam want ik kan niet tot morgen wachten (ik ben erg gehecht aan mijn föhn).
@Bunnyslippers Waarom weeg jij geen duizend kilo⊠die stories van jou altijd
ik krijg er zoân honger van
even syllabus bekeken voor een vak dat volgende week begint en ik zie dat ik een college heb die volledig over meeuwen gaat
nu al fan
Ik heb sinds kort de Remington keratin protect en ben er heel enthousiast over! Hij is fijn om vast te houden, is niet te groot en ook zeker niet te zwaar. Heeft voldoende standen, hij droogt mijn haar ook veel sneller dan mijn vorige föhn. Ik heb ook het idee dat mijn haar na het föhnen zachter en gladder is.
Haha nice, studeer je biologie ofzo?
Hadden ze beter als titel kunnen doen âwe zoeken een polyglotâ.
nee totaal niet haha, maar heb een keuzevak wel in de biologie 
Ah tof 
Ik heb geen tips (heb een prima föhn maar weinig bijzonders) maar zo herkenbaar die lichte paniek die in je bericht doorklinkt, mijn ongefohnde haar is ook echt nietttt ok.
This topic was automatically closed after reaching the maximum limit of 5000 replies.