Ik zie er zo op om morgen weer te beginnen dat ik kapsalon heb besteld. Nog even lekker zwelgen in zelfmedelijden en first dates kijken.
Pff hele weekend vrijwel geen hoofdpijn⊠Date is nu weer weg en ik denk weer over 10.000 dingen na (die niks met hem te maken hebben hoor) en nu heb ik weer hoofdpijn en ik denk meteen weer mijn kies te voelen? :â)
(Ik moet al tijdje een wortelkanaalbehandeling voor een restje wortel wat is achtergebleven ooit en nu denk ik steeds dat mijn hoofdpijn daarmee te maken heeft enz terwijl ik er eigenlijk nauwelijks last van heb en gewoon alles kan eten en doen.)
Ik heb voor het eerst een klacht ingediend bij de supermarkt, rekende net af bij een meisje die met een schaar in de hand haar extreem lange losse haar even zat bij te punten. Tussen de klanten door. Ik zeur niet snel maar dit vond ik echt te ver gaan en toen ik er wat van zei rolde ze met haar ogen haha omg hoe kun je zoiets doen.
In dat zelfde straatje was er gister iemand in een kledingzaak achter de toonbank demonstratief haar nagels aan het vijlen. Het was echt zoân overdreven maniertje, net een film. Zonder roze bubblegum en krulspelden.
Nog geen jaar geleden, nieuwe eetkamerstoelen gekocht. Aardig aan de prijs. Bij levering was er al een pootje gebroken. Met heel veel moeite en gezeik een nieuwe stoel toen gekregen. Breekt er net weer een pootje af. Heb zo geen zin om al dit gezeik weer te krijgen. En eigenlijk wil ik gewoon mijn geld terug. Want de kwaliteit is gewoon slecht. We zitten amper op die stoelen en nu breekt er al een pootje af.
Hier kun je toch geen grapjes over makenâŠ
Die van de Kruidvat zijn 12.5 mg. Ik weet niet meer of de lichtste dosering van de apotheek dat ook was of niet, maar ik had altijd de hoogste die de apotheek zonder recept verkoopt (inmiddels over op voorgeschreven diclo met hogere dosering) en volgens mij waren dat 20 pillen.
OkĂ© ga ik wachten tot mân huisgenoot thuis is (weet niet wanneer dat gaat zijn) en het haar dan face to face vertellen of ga ik het via WhatsApp zeggen
Ik heb een lichte voorkeur voor dat laatste of kan ik dat echt niet maken? Ik heb niet echt een super goede band met haar ofzo
Waarom zou het niet via Whatsapp mogen? Gewoon doen joh.
Dacht misschien wat onpersoonlijk/onaardig ofzo. Mijn zusje zei dat 't face to face moest maar ja weet niet wanneer zij thuiskomt en wil de huur opzeggen (ik huur van haar)
Je bent dr niks verschuldigd meer toch
Als je echt een goede klik had gehad dan had ik het wel wat bot gevonden. Maar je geeft zelf aan dat niet het geval is dus ben je haar dat ook niet verschuldigd hoor. Gewoon een berichtje sturen dus!
Ik ergerde me vroeger altijd aan mensen die op zondagavond chagrijnig waren omdat ze de dag erna weer aan het werk moesten, maar ik besef nu dat ik zelf zoân bitter persoon word. Zal wel aan mân luie kerstvakantie liggen
Oke ze kwam net thuis en was not amused. Maar ja jammer dan IK MOET DOOR
Ik heb heel vaak het gevoel alsof een aantal âvolwassen dingen met geldâ gewoon niet voor mij zijn weggelegd. Ik kan me gewoon niet voorstellen dat ik ooit een huis zal kopen. Laat staan dat ik âslimâ zal nadenken over of dat huis een goede investering is of dat ik op een andere manier zal beleggen ofzo. Ik heb daarom ook moeite met sparen, âwant het zal toch wel niet kukken.â
Veel vrienden van mij doen dit soort dingen trouwens allemaal wel waardoor ik me echt incapabel voel. Alsof ik het nooit âvoor elkaarâ zal hebben op dat gebied.
(En mijn werk bestaat o.a. uit het geven van fiscaal advies haha! Maar goed dat is dus wel aan mensen die het al âvoor elkaarâ hebben.)
Herkenbaar. Ik zou ook wel graag willen weten hoe het werkt met beleggen maar dit lijkt me echt typisch zoân ding dat ik nooit zal begrijpen
Morgenochtend om 6 uur gaat mijn wekker weer omdat mijn vakantie er dan na twee weken weer op zit. En ik heb zo geen zin om weer aan het werk te gaan. Vooral omdat ik geen zin heb om mijn huis te verlaten Na mijn relatiebreuk heb ik dit huis gekocht en na twee jaar klussen en verbouwen heb ik de afgelopen twee weken gebruikt om alles op te ruimen en leuk in te richten en voelt het echt af en als mijn huis (ook al woon ik hier al negen jaar) Maar misschien heb ik mazzel want mijn collega belde afgelopen vrijdag dat we een niet werkend systeem hebben waardoor we eigenlijk niet kunnen werken dus het zou zomaar kunnen dat ik na een paar uur weer naar huis kan.
Snel snel wie had hier in een Tiny House geslapen ergens afgelopen week en waar was dat??
Oeeeh heel veel plezier! En neem lekker veel macarons (als je daar van houd tenminste haha)