Deze maand wordt zo druk dat ik niet weet hoe ik het allemaal ga bolwerken. Dus ik begin maar goed door morgen op (hopelijk) 5 uur slaap de week te beginnen
Ik wil meer vakantie
Deze maand wordt zo druk dat ik niet weet hoe ik het allemaal ga bolwerken. Dus ik begin maar goed door morgen op (hopelijk) 5 uur slaap de week te beginnen
Ik wil meer vakantie
Wauw de wekker gaat over een half uur en ik lig al een uur wakker. Huilen dit😭
Herkenbaar. Lig al sinds 4.25 wakker en de wekker gaat hier over 50 minuten maar kan niet slapen.
Ik ben ook al een uur voor de wekker wakker, echt stom.
Maar op de een of andere manier heb ik dat altijd op maandag. Whyyy!?
Ik was ook echt veel te vroeg wakker. Ik vind het gewoon veel te spannend om met de bus naar werk te gaan.
Maarja auto is kapot.
Het is een boekverfilming en het boek speelt zich af in Amsterdam. Ben wel benieuwd naar de serie, het boek vond ik wel aardig.
Dankje!
Ik heb de eerste bus al gehad. Helaas net de overstap gemist.
Nou, tijd om eruit te gaan eindelijk.
Ik was ook een uur voor de wekker al wakker :s
Net als zovelen: ik heb geen zin om te werken!
Ben alweer terug gereden en lig weer in bed. Ongeval op de route en geen trek om er daarom een half uur langer over te doen. Zouden ontbijt hebben op kantoor dus wat doe ik nu met 25 scones die ik gebakken heb?!?!
Morgen meenemen en neerzetten? Of misschien invriezen, had dat laatst met een brioche gedaan en met wat overgebleven oliebollen, ging prima.
Er moet wel echt jam en clotted cream op (droge scone is… een droge scone haha) dus dat is onhandig. Maar invriezen is wel een goeie!
Je kan er ook een "brood"pudding van maken.
Ik was gewoon teleurgesteld dat we niet genoeg oliebollen overhadden voor pudding variatie
Je bent terug naar huis omdat je er een half uur langer over zou doen?
Ik heb precies dit… Niets vervelender dan wakker worden met hoofdpijn
Sterkte vandaag
Ik was ook 1,5 uur voor mijn wekker wakker. Was nog wel zo blij dat ik wat langer kon slapen op de eerste dag na de vakantie. Niet gelukt. En geen zin
Bus is niet op komen dagen. Dus duurt nu 1 uur en 15 minuten voor ik op mijn werk ben ipv 40 minuten. Kan de maandag nog jutter beginnen?
Ik droomde dat mn vriend vreemdging en toen werd ik boos op hem wakker.
Ben speciaal vroeg uit bed gegaan op mn vrije dag om het oud papier bij de straat te zetten en zo te gaan sporten. Voel me nu alsof ik mn leven op orde heb.