Wat je even kwijt wil #32

Als Mark Rutten besluit gelijk mee te doen aan die derde wereld oorlog geef ik hem een mep. Ik ga echt niet dood of vluchten voor mn leven omdat een paar jongentjes niet normaal kunnen doen.

12 likes

Ik maak me zo’ n zorgen dat ik niet weet wat ik mezelf aan moet.

Wil je delen waar je je zorgen over maakt?

1 like

Yes ik! Je kunt inderdaad gewoon opzeggen, maar dit moet wel via de klantenservice

1 like

Oh chill! Dan ga ik in elk geval die gratis proefmaand maar eens proberen. Thanks!

1 like

Ik heb gisteren echt zulke lekkere kipnuggets op. Hemeltjelief.

1 like

Ff een hoestbui forceren

2 likes

Ik heb de insta app van mn telefoon verwijderd en het geeft me zoveel rust. Ik zat echt té vaak doelloos te scrollen en besteedde teveel zinloze tijd op die app. Zo nu en dan check ik gewoon eventjes op mn laptop. Nu veel meer tijd voor andere dingen en ik mis niets voor mn gevoel eigenlijk. Ik was echt verslaafd want altijd als ik even niets te doen had ging ik direct op die app kijken.

Afgelopen week heerlijk geshopt een avond zonder dat ik mn telefoon bij me had en zelfs gezellig gekletst met een vreemde ( gebeurde zomaar) voelde eigenlijk best goed en rustig :sweat_smile: ga dat ding vaker thuislaten.

5 likes

de w van mn toetsenbord vertoont kuren en nu ben ik in staat direct een nieuwe laptop te kopen

Ik heb echt zin om uitgebreid te ontbijten, maar weet niet zo goed waar ik zin in heb. Het liefst iets lekkers ongezonds.

Getsie, werd vannacht geappt door iemand waarvan ik geen idee had wie het is. Nr staat niet opgeslagen en zn profielfoto is iets arty farty’s. Nou toen zei hij dus zn naam enzo en daar heb ik begin vorig jaar een keer mee gematcht maar geblokt want ergerde me dood, dat nummer staat ook gewoon nog bij geblokkeerde contacten. Heeft ie dus met zn andere nummer, hij heeft ie dubbele simkaart zegt ie me geappt een jaar later? En dat taalgebruik is echt vreselijk. "Temprament " en hij zei dat hij me niet “hart dragende” (haatdragend dus) leek. Nou eh, ik ben wel hart dragend hoor ei :’)

3 likes

Ik denk dat ik een soort eggs benedicts ga maken!

1 like

Zal ik nu al een zak chips openen of begin ik mijn bankdag gewoon met warme broodjes?

Warme broodjes :heart:

1 like

Ugh werd kneiterhard wakker gebeld door een of ander Algerijns nummer. Laat me met rust het is weekend scammers

Ja ik heb ook lekker beleg bedenk ik me… maar wel extra werk. Blijf nog even op de bank tot de honger me eraf jaagt :grimacing:

1 like

Als jullie na 13:00 niks meer van me horen dan heb ik de intake op de sportschool niet overleefd

7 likes

Bij migraine heb je meestal ook een verminderd zicht, bijv wolkjes of vlekken voor je ogen

1 like

Volgens mij kunnen ze je niet zomaar uitschrijven, maar je verhaal over in het weekend een probleem hebben klopt natuurlijk niet, tenzij je huidige huisarts ook het hele weekend open is. Je eigen huisarts is voor doordeweeks binnen kantoortijden, dus je doet er verstandig aan iemand te zoeken die op die momenten bij jou in de buurt zit. Als je dan te ziek bent om uit bed te komen kan er ook echt iemand bij je langskomen, en kan er bijvoorbeeld medicatie bij je thuisbezorgd worden. Je huidige huisarts kan niet naar je studentenstad komen, en heeft meestal geen directe link met de apotheek in je studentenstad, dus dan zou je doodziek in de trein moeten om naar de huisarts te gaan en in de rij staan bij de apotheek daar om je recept op te halen. Dat risico kun je nemen, maar heel handig is het niet. 's Avonds en in het weekend heb je sowieso te maken met de huisartsenpost, dan ga je gewoon naar de dichtstbijzijnde.

10 likes

Hoeft niet hoor. Oke, dat zeg je eigenlijk ook al met meestal.