Ik leef voor de snacks in kantoorland.
Snacks.
Snacks.
Snaaaaacks!!
Ik leef voor de snacks in kantoorland.
Snacks.
Snacks.
Snaaaaacks!!
Heeeel toevallig is mij dit vorige week overkomen. Poli checkt het goede adres niet wat op het formulier van de huisarts staat. En ergens is mijn adreswijziging bij de poli niet goed doorgekomen, bij mijn andere gezinsleden wel⊠Nou, ik had blijkbaar in november mijn afspraak. En dan baal je wel!
HAHAHAHA zo ongemakkelijk. Ik moest net het bandje inspreken voor mijn herhaalmedicatie, dus dan moet je een rijtje aan gegevens inspreken. Ik moet me dan altijd vet hard concentreren om geen fouten te maken. Toen ik klaar was zei ik âAmenâ hahahahahahah shit man
haha omg ik vind dit allemaal eigenlijk super leuk en kneuterig
Haha love deze beschrijving⊠zo is het bij ons ook echt En wij hebben ook een soort van real life âWhat are you really wearing todayâ en âShow je laatste aankopenâ.
mijn broertje was boos omdat hij zich met het eten weer aan moest passen aan mij (vegetarisch), dus mân ouders sturen hem maar naar de supermarkt om vlees voor zichzelf te halen. komt net terug, wat is die vergeten? vlees!
Yep. Op mijn tanden omdat ik 1 tand had die dood was en ze dat niet netjes konden oplossen kon ik het beste er 10 facings voor laten zetten. Ik had aangegeven dat ik er 8 wilde, waren er alsnog 10 gezet en kon ik betalen voor 10. En het is nog absoluut niet naar mijn zin.
nee niks want anders word ik weer een dag genegeerd haha
Daarom stuur ik het ook retour. Dan kan het ziekenhuis stappen ondernemen
Hahah je gaat het toch wel doen. Zo gaat dat met een pony knippen
En ook de spijt daarna is heel normaal
Precies, hun zorg.
Hahah ja bij ons zijn Married at first sight en 90 day fiancĂ©/to wed altijd onderwerp van gesprekâŠ
Hoe jij het omschreef is het zo grappig dat het een soort van rare samenleving op zich is hahah
Oh die pony komt er. En die âOmg staat zoooo leukâ en dan 2 sec later " Dit is het stomste wat ik ooit heb gedaan"
Anyhow veel plezier met de pony die jou waarschijnlijk heel goed staat!
Groetjes van iemands wiens pony die ik aan het uitgroeien ben in de weg zit.
Circle of life
Is er een reden dat het forum al 10x uitgelogd heeft de afgelopen 24u?
Haha ik ben met mijn moeder aan het appen in ons privĂ©appgesprek en ik maakte een grapje over mijn vader. Stuurt mijn vader me opeens een appje met âHahaâ. Zit mân moeder het blijkbaar door te geven aan hem en wil hij ook even reageren haha zo random en schattig. Ook echt zoân vaderappje met alleen âHahaâ uit het niks.
volgens mij is ramsey nasr precies hoe ik ben over 20 jaar
lekker allemaal zooi verzamelen, itâs me
Pff ik zit een filmpje te kijken van het liedje ter ere van Aart Staartjes bij dwdd en ik herinner me ineens dat ik niet stil heb gestaan bij de sterfdag van mijn oma dit jaar. Het was de elfde en nu voel ik me zo schuldig dat ik even heel hard moet huilen