Wat je even kwijt wil #33

De wc is toch wel echt de beste plek om tot rust te komen en je gedachtes leeg te maken.

3 likes

Zag vanochtend in de app van PostNL dat ik vandaag een kaart zou krijgen. Ik herkende het handschrift niet en was super nieuwsgierig van wie het kon zijn. Bleek het mijn nieuwe opdrachtgever te zijn! Zo’n leuk gebaar.

31 likes

:joy:

Spoiler als je serie niet hebt gezien:

Samenvatting

Leuk dat Lexi weer terug is bij het team en toch een nieuwe kans heeft gekregen! Maar wist ik al want had ik al gezien op haar Instagram laatst.

5 likes

Ohhhhh ik laf ze zo

1 like

Ik ben zo klaar met deze werkweek, zit echt af te tellen tot vijf uur. Ik ga een lasagne maken en dan plof ik daarmee op de bank om ervan te genieten met een goed boek of leuk tv-programma. En morgen een biertje om een succesvolle dry januari te vieren :smirk:

4 likes

Housewarming :partying_face:

1 like

Niet alleen je gedachtes, hehe

1 like

Ja hoor ik heb m’n BTW aangifte weer tot het allerlaatste moment zitten uitstellen, zo suf. Want als ik eenmaal bezig ben vind ik het juist leuk, heerlijk kloppende rijtjes met getallen.

1 like

Positieve tandartspost: 3(!!) gaatjes gevuld maar had echt een topverdoving. Plus ik mocht heel lief de hand vd assistente vasthouden tijdens het vullen (ik ben een baby ja). En m’n tandarts gaat het op een afspraak uit december zetten zodat ik ik m’n verzekeringsgeld van vorig jaar opmaak. <3

15 likes

Jezus ik heb gewoon keelpijn van een uur lang mezelf verkopen. Als ik niet word aangenomen wil ik dat uur wel uitbetaald krijgen pff

5 likes

Ik zit te wachten bij een sport locatie waar ik met mijn werk een toernooi heb. Ik ben benieuwd.

Wie wil mij een knal verkopen zodat ik iets nuttigs ga doen???

Hup hup even actief worden!

Als dat niet helpt

knal

1 like

En ik lees straks graag wat je hebt gedaan, als je dat nog meer actief maakt :wink:

2 likes

Ik mag jouw kind wel.

3 likes

Kan iemand zoiets bij Baudet doen?

2 likes

Ik heb de groepsapp van de kassa verlaten omdat er ineens, voor het eerst, een rooster werd doorgestuurd en toevallig is dat het eerste rooster waar ik niet op sta. Byeee bitches. Die laatste week overleef ik wel zonder al die nutteloze berichten over producten die klanten zijn vergeten. Cuz who the fuck cares.

4 likes

Ja ik ook! Ik hoop stiekem heel erg dat er een seizoen 2 komt haha. Ik vind ze zo leuk.

Stef de stuntpiloot comeback

11 likes

Wat een matige uitvoering vind die varkens meer iets weghebben van iemand die iets te veel aan zijn of haar gezicht heeft laten doen. :upside_down_face:

1 like