Wat je even kwijt wil #33

Goooo! (omg voor het eerst op tijd om een nieuw topic te openen :cry:)

4 likes

Voor iedereen die in Utrecht woont of werkt; 't komt zo wel heel dichtbij hé…

Wuhan is ‘het Utrecht van China’, belangrijk spoorknooppunt ligt nu stil - https://nos.nl/l/2320669

Sterkte gewenst in deze situatie

27 likes

Ik woon niet in Utrecht maar wel best dichtbij Utrecht (niet Woerden) en ik ga mijn trein extra hard knuffelen vandaag. :blue_heart: :yellow_heart:

6 likes

Welke trein? Die trein met technische problemen waar ik uiteraard weer in zit :rage::rage: Die kun je overslaan.

3 likes

Ik heb net een audioreportage gemaakt terwijl ik een toren van 35 meter beklim, maar heel het ruwe materiaal is ik die om hulp roept, hijgt en oei wat hoog roept :joy::joy::joy:

11 likes

Jezus ik knipper 1x en er is alweer een nieuw topic.


Ik ga vanavond maar weer naar een dans avond want ik heb nog niet genoeg spierpijn.

4 likes

Er komt zo iemand van de kerk. Zo maar even ergens schuilen

@Rozevarken Hoe ging het? Of heb ik over de update heen gelezen?

Om te kletsen met mijn moeder. Eens in de zoveel tijd komt hij vragen of hij op bezoek mag komen. Mijn moeder gaat nooit naar de kerk en nodigt hem alleen uit om er weer een tijdje vanaf te zijn.

Nooo hahahaha! Gewoon in de Randstad. Maar het is normaal dat ze eens in de zoveel tijd bij leden komen :sweat_smile:

1 like

Ik vind het optreden van camilla cabello bij de grammys dit jaar zo mooi terwijl ik normaal niks met haar heb.

1 like

Ik ben nog helemaal ontdaan van het weer van vanochtend :sob::weary:

1 like

Ik werk vanavond en er is een concert van een Nederlandse chick en ik weet nu al dat er alleen maar witte middelbare mannen komen die jolig gaan doen over de extra kosten. Not in the mood.

1 like

Bedoel je dat verplichte lidmaatschap? Dat is toch ook irritant.

4 likes

Net een verjaardagskaart naar een vriendin gestuurd. Altijd spannend wat ze ervan gaat vinden

Nee het betaalt mijn salaris dus vind het niet irritant.

Net naar de film geweest maar de &*$@tunnel was weer dicht dus ritje naar huis duurde een uur ipv nog geen kwartier. Vet chill. Film (1917) was wel mooi maar nu ben ik hangry en ik kan niet meer eten voor sporten.

Mijn vriend en ik werken op dezelfde plek en dan slaapt hij bij mij. Dit weekend was dat zo en komend weekend ook hoor ik net. Het zijn dan lange dagen en ik voel me dan net een hotel.

Ben er verdrietig van. Nu heb ik een leuk vriendje, voelt-ie meer als een collega en Bed & Breakfast-gast dan als vriendje.

Ik snap het wel. Maar toch.

@Bertie ik zou zeggen… niet sporten, wel eten?

Maand geleden heb ik heel lekkere calamares op en nu wil ik hele tijd naar die plek om daar dat te bestellen, maar ik heb komende tijd geen reden/excuus/gezelschap om er heen te gaan en mehh.
Ik weet echt niet waar ik last van heb, ik heb elke dag zooo veel zin in vet/zout eten.

1 like

Nee ben ik veel te eigenwijs voor. Ben net na een dipje weer begonnen met boksen en weiger vandaag over te slaan. Maar ik word er niet gezellig van haha.

1 like