Wat je even kwijt wil #34

Succes!

1 like

Bloemenwinkels zijn over het algemeen ook nog open en hebben veel omzet verlies nu
 Kunnen aan veel bedrijven niet meer leveren e.d. Dus misschien een idee om daar heen te gaan? :blush:

6 likes

Ik dacht waar komt dat irritante geluid vandaan, kut buren, maar het was mijn eigen spotify die ik aan had staan :thumbsup: Gaat goed hier

4 likes

Ah fijn! Familie heeft een bloemenwinkel en daar merken ze helaas echt verlies. Leveren normaal gesproken veel aan een school/kantoren.

Ik zit voor het eerst sinds een half jaar weer achter mijn bureau en damn had dit echt eerder moeten doen. Zoveel beter dit. :heart:

2 likes

AH krijgt geen bloemen. Misschien morgen weer. Het intranet is overbelast dus ik kan het niet opzoeken.

1 like

Ik las hier laatst iets over een soort wandel app? Die een route voor je maakt?

Moet nu toch iets. Ben bang dat ik anders deze drie weken alleen maar ga vreten op de bank

ik begin echt te vrezen voor mijn baan. Worden straks nog meer maatregelen bekend gemaakt.

Even klein leed, maar ik word nu al gek van de buurkinderen die thuis zijn.

17 likes

Ja en vooral zo warm ook??

1 like

3 weken in mijn studio van 24 m2 is echt een hel

1 like

Geen idee of het kan natuurlijk misschien een stom idee maar ik probeer alleen mee te denken. Is bij je ouders thuis zitten voor deze 3 weken geen optie? Als je geen klachten hebt. Dan heb je wat meer ruimte en aanspraak dan in je studio.

1 like

Nee dat is voor mij echt geen optie, daar word ik al mental na een uur

7 likes

Ah oké. Nee dan is dat zeker geen optie.

Maar wel bedankt voor het meedenken hoor!

2 likes

Ik heb vanmorgen besloten dat ik zo productief mogelijk ga zijn thuis de komende weken. Anders verval ik in lui gedrag en lig ik de hele dag op de bank. Moet zeggen, ben lekker bezig :+1:t2:

4 likes

Pff voel me zo beroerd. De wijn van gisteravond is totaal niet goed gevallen. (Kan zo niet tegen wijn blijkt maar weer. Meer mensen die daar last van hebben maar wel sterke drank kunnen verdragen?)
Zo maar heirs of the night kijken. Afleiding zoeken is da key

Heb ik ook! Sterke drank ftw

Verveel me nu al de pleuris thuis. Op dit soort momenten zou ik willen dat ik een fröbelhobby had

3 likes

Je kan altijd met een fröbel hobby beginnen natuurlijk. Of gewoon tijdschriften pakken, aansprekende plaatsjes en teksten uitscheuren en een collega maken. Net als vroegùh :wink:

1 like

Net thuis een workout gedaan, drie kwartier ongeveer. Vanmorgen een uur gewandeld. Tussendoor nog aan school kunnen werken. Voel me best productief tot nu toe :muscle:

1 like