Wat je even kwijt wil #34

Ik ben trouwens niet alleen losgegaan op bezoekers maar ook collega’s. Ik zit bij de receptie, kijk naar de kassa of er mensen staan, kijk EEN HALVE SECONDE naar mn telefoon, er staat een bezoeker EEN KWART SECONDE bij de kassa en een collega tikt me op mn schouder om me er even op te wijzen dat er iemand staat. Rot op gast, bemoei je met je eigen werk. Echt zo’n kerel die direct gaat toeteren als het licht op groen springt en de eerste auto niet METEEN wegrijdt. Chill the fuck out bro.

1 like

Het enige wat ik kan bedenken is dat het sexueel overdraagbaar is… Mja… met je oma…

1 like

Arme oma…

Kan me wel voorstellen dat de algehele weerstand van oma dan lager is, en je daardoor niet langsgaat om oma met verkoudheid of wat dan ook te besmetten.

Maar andersom, nahh

Ik moet om 16u beginnen met werken en zit nu al passief te wachten totdat ik moet gaan (over 1.5u) en heb ook al 348 smoesjes bedacht om te bellen dat ik écht niet kan werken… maar ja het moet.

Oh man wat is het waterkoud, ik ben hier niet op gekleed. Mn voeten en handen zijn ijs.

Haha ik had laatst ook zoiets met een collega. Ze was best wel erg verkouden en aan het hoesten. Toen maandag vroeg ik: “Voel je je weer iets beter nu na het weekend?” En toen zei ze: “Ja gelukkig wel. Ik denk dat ik vrijdag echt wel gewerkt hebt met longontsteking. Had zo’n pijn met hoesten.”

19 likes

Hahahah nee. Gewoon nee.

Ik was net bij een drogisterij en binnen een minuut vroegen twee mensen waar de desinfecterende gel was. Was dat al uitverkocht!!

Nee dit is niet in limburg maar kop van noord holland.
Meine gute.

1 like

En hij vindt ook altijd een reden om het te laten weten terwijl het er eigenlijk niet over gaat.

1 like

Wacht nu op een belletje van de verzekering, maar die betaalt ook maar maximaal 30% van het totaalbedrag uit. Dus ‘t is helaas gewoon even pech :slightly_frowning_face:

Kan helaas inderdaad zeggen dat dat niet zomaar overgaat en belachelijk veel pijn doet. En hoge koorts etc.

1 like

Bah een vriendin van me heeft koorts en is onderweg naar een sollicitatie. Ze snapt het allemaal niet meer en stuurt foto’s van de omgeving en ik moet haar naar het gebouw loodsen. Hoop maar dat het goed komt pff

Thank god voor werken in de thuiszorg.
Shitload van die flesjes en mondkapjes voor handen.

1 like

Onze hypotheek is goed gekeurd!
Nu alleen de akte nog tekenen en de sleuteloverdracht.
:dancingbanana:

46 likes

ik ga maandag in m’n eentje naar new york, maar ik ben nog niet echt nerveus. zul je zien dat ik straks zwetend in het vliegtuig zit

7 likes

Permabannetje en me opsluiten in een hok en mijn handen vasttapen aan het toetsenbord, dan moet het wel lukken.

2 likes

Ik ga zaterdag misschien naar Barcelona en ik weet het gewoon nu al!

40 likes

Omg Iemand heeft in mijn naam mijn pa geappt voor hulp. Weeeeird. Nog geen vraag of hij geld kan overmaken maar het is sowieso iemand met slechte bedoelingen. Ook echt van ja heb nieuw nummer enz. Wtttf

Het blijft ook leuk om te lezen hoe jij je op sommige gebieden ontwikkeld. Hoe zelfverzekerd je bent geworden en hoe je van de kerk een betere omgeving wilt maken. Dat het niet alleen bij mooie woorden blijft maar dat het echt draait om daden. :slightly_smiling_face:

4 likes