Wat je even kwijt wil #34

Mondkapjes hebben weinig zin als je niet van plan bent om de super kapjes te gebruiken met filter en dat in combinatie met iets over je ogen, hate to break it to you maar virussen kunnen ook via je oog naar binnen. :woman_shrugging:t3: En niemand doet die kapjes op de juiste manier af waardoor je het alsnog kan krijgen waar je wilt verkomen

4 likes

Ik ga morgen een doos op mijn werk stelen denk ik

1 like

Ja maar ik ben bang dat ze dit gaan gebruiken als manier om limburg af te stoten

14 likes

Niet verkeerd toch

5 likes

Wat een teleurstellingggggg

Jajawel want we kunnen nog niet op eigen benen staan zo snel na carnaval

14 likes

Ach jij viert toch geen carnaval dus jij redt je wel

Mijn bachata leraar ging mij zojuist optillenšŸ™‚

Fyi ik ben niet licht.

8 likes

Ik vond het opeens heel koud maar het is ook echt flink afgekoeld buiten. Gevoelstemp -2 zegt hij ook. Zou bijna de elektrische deken uit de kast halenšŸ˜¬

1 like

Outlet Rmond bied ik aan.
Ik ben ineens wel echt angstig nav nieuwsberichten dat het zo dichtbij is.

Waarom duurt die kut griep zo lang? Had ongeveer twee weken geleden hoge koorts en ben nu nog verkouden en aan het hoesten. Laat mij met rust

(Nee ha-ha geen corona)

1 like

Dat krijgen we in Nederland nooit voor elkaar, in zoā€™n politiestaat als China lukt dat, maar wij hebben in heel Nederland niet genoeg politiemensen/handhavers om alle wegen rondom Amsterdam (bijvoorbeeld) af te zetten. En onze steden/regioā€™s zijn zo dicht op elkaar dat een quarantaine van 1 stad helemaal geen zin heeft.

Ik ben wel benieuwd wanneer wij op grote schaal mensen gaan testen (en hoeveel we dan gaan vinden).

Het schijnt nu dat het virus bij een man gevonden is net over de grens in Duitsland. Zij zijn vorige week nog in Limburg geweest. Sowieso vermoed ik dat wij niet overgeslagen gaan wordenā€¦

Ik word er echt een beetje bang van :face_with_hand_over_mouth:. Misschien moet ik maar wel houdbaar eten in huis halen :sweat_smile:

Mā€™n kat was buiten aan het vechten met een andere kat. Ik snel schoenen aan doen en in mā€™n pyjama naar buiten om ze uit elkaar te halenā€¦ Gevolg: ik helemaal nat gesneeuwd en mā€™n kat is nog steeds buiten. Maar ze vechten iig niet meer.

1 like

Moet een beetje om je lachen :rofl:.


Ik lig echt al sinds half 5 wakker. Shitzooi

1 like

Hahaha het is ook nog echt zo, scholen dicht enz.

Edit: wedden dat die man bij de frituur of chinees hier is geweest :joy: (OkƩ, ik moet daar eigenlijk niet om lachen, maar had het gisteren toevallig nog met een Duitser over de populariteit van die twee onder Duitsers)

2 likes

Hier is geen sneeuw :frowning_face:

Hier, stukje verderop, ligt een wit laagje hoor! Wel zoā€™n natte sneeuw laag, maar het is wel wit :snowflake:

1 like

Nee bah, natte sneeuw :expressionless:

Haha wat knullig! Dat pleit wel weer meer voor een geplande afstoting van een provincie boven de rivieren, de praktijken in het Zuiden hebben ze daar niet zo mee, die zijn toch al dichtā€¦ :thinking:
Ik hoorde dat ze in ItaliĆ« nu iedereen (symptomen of niet) die in de buurt van die dorpen is geweest testen, en dat ze daarom ook zoā€™n gigantische stijging in positieve testen hebben.