Gefeliciteerd!
Ik heb m’n ereader (kobo) op dark mode gezet en het is zo chill, voelt echt als een lifehack.
Mijn bovenbuurvrouw zat om half 6 te gillen? Echt drie keer heel hard.
Ik zie nu veel mensen zeggen dat ‘ze er door de situatie nu achter komen dat het leven niet te controleren valt.’ en het enige wat ik dan kan denken is: wat een carefree leven heb jij tot nu toe gehad dat je daar nu pas achter komt.
Normaal ben ik helemaal niet zo zuur maar ben al dit ‘diepe’ gelul nu al zo zat.
Ik kom er wel achter dat ik eigenlijk graag thuis ben en thuis projectjes/hobby’s doe. Raar om te zeggen, maar daardoor ben ik op dit moment wel ontspannen. Ik wil hierna dan ook meer tijd voor mezelf nemen en wat minder/bewuster afspreken.
Ik zit zometeen van half tien tot half 1 in skype meetings, sos
Meld je aan op de olvg app. Daar houd je zelf je symptomen bij en nemen zij contact met je op als er alarmbellen gaan rinkelen.
Ik heb om 09:00 een intake via zoom, ben zo bang dat het niet goed gaat of zo, brr
Oh shit ja denk het wel. sorry! Misschien is er een ziekenhuis in de buurt met eenzelfde initiatief?
Gefeliciteerd!
Wat verwacht je van dat telefoongesprek? Je hebt milde klachten, volgens mij hoef je dan niet te bellen maar enkel de regels van thuisisolatie op te volgen. Als je klachten erger worden, moet je de huisarts bellen.
Zal ik nu naar de AH of straks
Op maandag is mijn dag op werk helemaal vrij om zelf in te plannen, denk dat ik het maar even rustig aan doe vandaag. Mijn collega’s met kinderen doen deze dagen ook veel minder…
Levering komt meestal pas later geloof ik dus ik zou later gaan want meer kans op volle schappen. Ik zie hier uit mijn raam de vrachtwagen altijd komen aanrijden rond 11 uur ofzo en als ik dan tussen de middag ga zijn ze druk bezig met aanvullen en is er wel veel.
Dit thuiswerken is echt niet goed voor mij. Ben al “2,5 uur aan het werk” maar in de praktijk ben ik gewoon YouTube filmpjes op mijn iPad aan het kijken en een boek aan het lezen. Maargoed, over 5,5 uur zit de werkdag er wel op #staypositive
Ik ben echt even blij met thuiswerken, collega wordt voor het eerst oma deelt ze net in de groepschat. Goddank hoef ik daar nu niet de hele dag verhalen over aan te horen want couldn’t care less, en blijdschap faken via een appje is makkelijker dan in het echt
Heb net mn vieze slobbertrui uitgetrokken en een nieuwe schone aan gedaan
Ik geloof dat de hele wijk thuis aan het werken is, internet is echt bizar traag opeens. Ik kan het inbeltoontje opeens heel helder voor mijn geest halen.
Ik ben blij dat ik morgen weer in het ziekenhuis aan de slag kan, heb 't best gemist ondanks dat ik de afgelopen vier maanden een luilekker leven heb gehad.
Hahaha ja dit had ik kunnen zijn ja. Ben ook allerlei 2 daagde cursussen aan het volgen telkens