Wat je even kwijt wil #35

Doorr

@Zemraluani Met een tekst die mijn nichtje van vijf ook zou kunnen schrijven.

1 like

Ik vind sowieso de zin “die schrijf je niet de wetten voor, die laat je in hun waarde” niet echt passen voor nu. Is juist de bedoeling dat mensen zich wel aan de regels houden haha.

26 likes

Nog meer mensen waar het dag/nacht ritme nu helemaal naar de klote is?

4 likes

Jep! Als ik nu niet naar bed ga dan lig ik om 3 uur nog op de bank tv te kijken.

Ja maar ik vind het niet per de erg omdat ik op doordeweekse dagen nu ook later op kan staan voordat ik ga werken. Mijn huidige ritme is voor mij veel natuurlijker. Ik ben een nachtuil. :owl:

Nja het is niet alsof nederlanders luisteren met al die bootcamps in het bos

HAahhah FaceTime net met een vriendin. Ging ze naar de wc tijdens ons gesprek en liet ze een kei harde scheet en ze ging gewoon door met het gesprek hallooo no shame in haar game :joy::sob:

23 likes

Met alles wat ik nu zie aan mensen die zich niet aan de regels houden, denk ik dat een lockdown haast onvermijdelijk is. En als dat zo is, wil ik eigenlijk naar mijn ouders, want ik denk dat ik gek ga worden in m’n eentje in mijn huis voor zo lang. Alleen mijn ouders wonen in Brabant niet ver weg van een haard en ik wil niet dat ik ze aansteek mocht ik het virus per ongeluk al bij me dragen, dus ik denk dat dat niet verstandig is. Maar ze hebben wel veel ruimte en bovendien ben ik dan niet alleen. En mijn moeder wil volgens mij nu al het liefst dat ik daarheen kom. Kutdilemma dit.

1 like

Ik heb dus echt het idee dat mensen denken dat die 1,5 meter in de buitenlucht niet nodig is ofzo? Heel irritant want ik vind het binnen zitten icm wel de natuur in kunnen wel goed uit te houden. Zou het echt kut vinden als dat niet meer mag

3 likes

Dit heb ik dus ook. En als ik wel al naar bed ga nu lig ik eerst nog 1 of 2 uur wakker ofzo.

:green_heart:

1 like

Dertig duizend hartjes en zo’n bericht zal never nooit ongewenst zijn. Ik ga zelf ongeveer 23 jaar moederloos door het leven en heel soms sta ik er even bij stil dat ik langer op deze wereld ben zonder haar dan toen ze nog leefde. En dat ik toch ondanks alles een functionerende volwassene ben geworden (Oké, ik doe niet aan strijken maar verder :smile:)

19 likes

Een strijkende man, een mooie dochter die de liefde voor je moeder in leven houdt en een mooie toekomst tegemoet gaat. Je hebt het goed voor elkaar en ik weet zeker dat ze heel trots op je zou zijn. :heart:

7 likes

Baby if you give it to me, I give it to you, as long as you like.

Wat een banger eigenlijk hè

7 likes

M’n bovenburen hebben feest. En behalve dat ik last heb van het geluid, vind ik het vooral heel erg aso om nu een feest te geven. Moet ik er iets van zeggen (appen?) en zo ja, wat?

2 likes

Ik zou op safe spelen en alleen iets in je bericht zetten dat het niet alleen vervelend is dat er nu nog zo lawaaierig is omdat veel mensen willen slapen maar dat het wettelijk ook verboden is.

En anders Mariah Carry draaien.

Iemand die heel dichtbij me woont appte vandaag of ik zin had om samen een stuk te wandelen maar had geen zin in die persoon zien. Aangezien 80% van m’n verantwoordelijkheden nu weg zijn gevallen en het weekend is had ik echt geen goed excuus om nee te zeggen. Dus toen heb ik gelogen dat ik bij m’n ouders aan de andere kant van het land was. Daarna wilde m’n vriend onze dagelijkse wandeling maken en toen heb ik ook weer tegen hem gelogen (want geen zin om die andere leugen uit te leggen) dat ik net zo lekker in m’n essay zat dus even door wilde werken. Want stel je voor dat die ene persoon me zou zien lopen…

Eindstand nu heb ik vandaag 0 beweging en buitenlucht gehad en nu lig ik klaarwakker in bed en heb ik ook nog eens iedereen voorgelogen :partying_face:

26 likes

Ik ben 's avonds/'s nachts altijd super productief. Ik zit nu dus ook nog te werken. Het nadeel is alleen dat ik echt geen ritme heb en wel steeds meer moe wordt… Zit dus continu te gapen met m’n ogen half dicht, maar tegelijkertijd gaat het zo goed haha

Ik heb een buikpijn gevoel van spannning, maar geen concrete aanleiding voor spanning… superkut dus.
En morgen ben ik jarig en komen mijn vader en zusje langs. En dat voelt echt raar en alsof dat niet mag, maar we zijn niet ziek en houden afstand dus dat mag dan toch gewoon?
In deze tijd voelt het soms heel kut om alleen te wonen

1 like