Wat je even kwijt wil #35

Die versie van disturbed - the sound of silence in the Q top 1000… :confounded: Die van Simon and Garfunkel is toch 1000x mooier?

4 likes

Gefeliciteerd trouwens @Soy.peor!!! Hoe was de taart?

1 like

Lekker ik had lemon merengue!
En nu ben ik mezelf aan het ondersmeren met salsa en quac

6 likes

Heerlijk!! Smakelijk!

1 like

Klinkt als een goede verjaardag!
Gefeliciteerd! :partying_face:

1 like

Hahaha
Trap op rennen > zweetdruppeltjes > vallen van je lijf > nul eraf
Van de trap flikkeren > blauwe plekken > komen erbij > nul erbij

5 likes

Ik drink echt zo veel meer frisdrank en zo weinig water nu ik thuis ben. Zo slecht.

1 like

Ik koop potdorie nooit iets bij Zalando maar heb vandaag voor t eerst mn winkelmandje volgeladen, en nu werkt die site opeens echt ruk!? Hebben meer mensen daar last van?

Hahaha dank je!!! Ga ik er ook in gooien

Op dit soort momenten snap ik niet dat de meester dan geen filmpje opneemt om uitleg te geven. Moest weer zo diep graven!
Wel goed weer eens

2 likes

Ik heb een cadeaubon van Bol.com en ik wil graag een staafmixerset. Ik ben me nu al 2 dagen aan het inlezen en ik weet nog niet welke ik wil :sweat_smile:

Ja totaal onrealistisch, ben nu al een half uur aan het proberen via die manier maar lukt niet (omg semi-quarantaine doet rare dingen met je)

1 like

Denk ook zeker dat je nu als ouder zoveel kennis extra opfrist door het helpen met het schoolwerk.
Van de week een test van @anon42392789 gemaakt en vond het naast leuk om te doen ook grappig om die kennis ergens uit de krochten van m’n brein op te kunnen diepen. Wist niet eens dat het er nog was

Neeee die van disturbed vind ik veel mooier! Stond dit jaar ook hoger in de top 2000 dan de originele

1 like

Ik ga aankomende week waarschijnlijk nog een andere quiz bedenken dat deel ik hem hier ook wel weer. :upside_down_face:

5 likes

Wat ben je hard voor jezelf joh! De eerste dagen van een nieuwe baan zijn altijd mega vermoeiend, lijkt mij niet anders als het virtueel is. Neem je tijd!

@Kali Ik heb precies hetzelfde, mijn conditie ging net zo lekker! Echt balen.

1 like

Ja ook zo met breuken!!
Ik heb heel wat taarten getekend.

Mijn dochter zit nu in de fase dat ze gewend is dat ze alles uit het hoofd kon. Nu worden de sommen moeilijker en moet ze toch echt dingen op gaan schrijven!

1 like

Hahaha heerlijk gifje

1 like

Pannenkoeken bakken met haar. Aka maten leren. Daarna verdelen in breuken.
Ik zeg winwin.

Oh en stuur een foto naar de leerkracht, vindt ie vast leuk :v:t2::see_no_evil:

Of cake of taart

3 likes

@Soy.peor gefeliciteerd :partying_face::partying_face:

1 like

Ze moeten klokhuis masterclasses doen. Een ervan is gekleurde pannenkoeken maken. Heb beloofd dat binnenkort samen te doen.

En dan maar zoals als jij tipt goed afwegen afmeten en verdelen!!

Haha top!

1 like