Wat je even kwijt wil #35

Je zou bijna denken dat ze het expres doen zodat de pakketbezorgers een beetje ontlast worden in deze drukke tijd :wink:

Pffff ben covers van Davina Michelle aan het luisteren maar wat een geblèr zeg. Zit met kromme tenen te kijken en te luisteren naar die overdreven uithalen van haar

13 likes

Ik snap haar populariteit dus ook echt niet (al is ze hier ook geen grote favoriet). Maar toen iemand zei dat ze een betere zangeres was dan P!Nk (ze stond bij haar in het voorprogramma volgensmij) had ik echt zoiets van heb je poep in je oren of zo? :joy:

3 likes

Hahaha wat een grapjas

Ja vet balen, hoorde ik al ja! Het was toen ook niet vanuit Corona overwegingen bedoeld om aan te melden, maar de timing is idd werkelijk kut :sweat_smile:

Als we ooit onze wachtrij voorbij zijn zal Corona hopelijk wel weer weg zijn haha!

Wat doen we hieraan? Heb de neiging om uit frustratie een bak b&j brownie fudge op te eten, maar dat vind ik echt zonde van mijn ijs. Misschien toch maar gaan lopen…:weary:

Ja had net op tijd besteld! Mensen dachten ook eerst dat het een 1 april grap was.

Mijn vriend noemt haar Davina Mi-schel. Ik kan me daar wel in vinden.

11 likes

Pff dat moment dat je dan sociaal contact hebt gehad, het zij telefonisch/videobellen/wandelen whatever, en je dan weer in je sociaal isolement moet. Bah. Geen zin in. Die overgang voelt soms zo groot.

4 likes

Vanmorgen in de weer met maatbekers en de getekende trap van ml cl dl en l
Mijn dochter haar rekenles ging hierover.

Mijn hemel gelukkig had ik er de tijd voor en was ik vrij vandaag. Maar ze heeft het door!!
Wel lastig hoor, iets uitleggen wat voor jou zo vanzelfsprekend is!

7 likes

Aan de bubble trouble superieuren, hoe de fuck spelen jullie level 17 uit bij de eerste versie? @monkeyslut @boemboem

2 likes

Mijn leraar legde het vroeger uit dmv zweetdruppels en blauwe plekken als zijnde de nullen en zo onthou ik het nog steeds :laugh:

Vandaag mijn eerste virtuele werkdag gehad! Eigenlijk alleen maar voorstelrondjes gehad met collega’s van verschillende afdelingen en uitleg over het bedrijf gehad, maar man ik ben moe. Heb ook helemaal hoofdpijn en nu voel ik me een aansteller terwijl ik fysiek niets gedaan heb en niets meer wil doen vanavond, terwijl ik nog een handleiding voor mijn werkzaamheden wil lezen vanavond en wil skeeleren.

Mentale moeheid is ook een ding! Misschien kan je even een uurtje uitrusten en daarna skeeleren zodat je even je hoofd leeg kan maken?

1 like

Is er een manier om op een laptop een insta live te zien? Ik wil vanavond een work out meedoen maar het is dansen en dat kan ik echt doen als ik op zo’n klein schermpje moet kijken

Je kunt toch gewoon naar instagram in je browser?

Maar dan kun je geen stories kijken toch dus ging er vanuit dat live ook niet werkt (heb het niet geprobeerd)

oh lukt me wel om stories te kijken! Maar heb het met live nog nooit geprobeerd.

Dan ga ik het gewoon proberen, merci!

wat je trouwens ook nog kan doen, maar dat werkt redelijk brak, is als je een chromecast hebt je telefoonscherm te delen met de tv.

1 like