Ik heb zojuist het contract getekend dus nu is het officieel!
Vanavond lekker gourmetten met mijn vriend om mijn nieuwe baan te vieren 
Ik heb zojuist het contract getekend dus nu is het officieel!
Vanavond lekker gourmetten met mijn vriend om mijn nieuwe baan te vieren 
Dankje! Ik ben net wezen kijken en het zag er goed uit alleen een beetje klein. Nu hopen dat ik met de makelaar een datum overeen kan komen dat ik er in mag want ik wil het liever niet al deze maand in.
Aa top! Heb hem gebruikt!!!
Mantispidae/mantidfly?
Ja ik zag het, dankjewel!! 
Ik ging net m’n haar knippen, doe ik wel vaker zelf, maar dan alleen klein stukje puntjes eraf. Nu dacht ik goh laat ik het voorste plukje wat korter knippen. Toen had ik iets teveel plukjes korter geknipt, eindstand: ben net ruim een uur bezig geweest met laagjes in m’n haar te knippen. Maar het ziet er nog best goed uit, al zeg ik het zelf. Ga wel na de crisis toch maar een keer naar de echte professional.
Ik ook word er ook helemaal moe van en wíl de rest van de dag niet eens meer de deur uit
Komt mooi uit dus haha
7,5 euro korting
Nou echt dit. Zit er heel de ochtend al tegenaan te hikken. Ga zo eerst naar de Gall&gall voor mijn disaronno en monin, dat moet nog wel lukken.
Lekker ontspannen vrij zo🙄
Dankjewel! Heb inmiddels alleen al besteld met de code van fysicus!

Ik vind dat in dit gekke digitale tijdperk dit spel weer terug online moet komen.
Oh wow ja dit ken ik nog wel haha. Wat een tijden waren dat… Kon ik me gewoon uren vermaken met dit spelletje en nu verveel ik me altijd zo snel als ik achter mijn laptop zit.
Ik mis de combishaker van een bepaald meidenblad soms nog. Nu teken ik maar kleding in Animal Crossing.
Ik kijk tiger king maar wordt er alleen maar naar van. Al die tijgers en andere dieren in kooien. Vooral al die welpjes
Snap ik! Ik werk als bijbaantje in een supermarkt en ben ook iedere keer nerveus als ik moet werken. Er zijn echt veel mensen die nog steeds geen afstand nemen
Net ondanks vrij aanwezige naalangst bloed gedoneerd voor de eerste keer en ik ben echt best trots op mezelf. Kon vanochtend m’n handen niet stil houden zo shakete ik en nu voel ik me tha boss 
Ik krijg eind deze maand een Corona bonus van mijn vorige baan. Nu wil ik dit bedrag aan een kleine organisatie geven die dit wel kunnen gebruiken en iets voor de mensen doen die geraakt worden door Corona. Ik heb al geld gegeven aan de voedselbank. Mijn vraag was of jullie nog een goed doel kennen?
Ik heb net een vega schnitzel gegeten die 5 dagen over datum was, zonder hier eerst te vragen of ik die nog wel kan eten! #trots
Misschien die dierentuin in Born?