Wat je even kwijt wil #36

Let’s go…:grin:

Haha ik zat even niet op te letten

1 like

Haha het duurde me te lang voordat er een nieuw topic werd aangemaakt. Maar ik dacht nee ik trap er niet in want als ik er nu een maak ben ik alsnog te laat!

na 10 minuten dacht ik dan doe ik het wel.

1 like

help ik zit in een whatsappgroep waar heel Shrek 1 frame voor frame in stickers wordt gestuurd

4 likes

Ja je bent ineens tantoe sexy.

1 like

Hahaha jaa ik verwarde mezelf ook steeds met jou.
Ik ga ook maar eens een ander kleurtje zoeken

1 like

Om 10 voor 8 riep ik thuis “de ijsboer is weer open vandaag. Tot 8 uur!”

De meeste actie van de dag toen mijn man en dochter het huis uit vlogen :joy:

2 likes

Ik ga Der Untergang voor de zoveelste keer kijken, blijft toch wel een topfilm om te zien.

1 like

Vandaag heb ik voor het eerst het gevoel gehad dat het leven weer ‘normaal’ was. Ik mis het.

@Luzarl Gaat het weer beter met je?

Ik vind Why tell me why van Anita Meyer echt fantastisch eigenlijk, ben ik achtergekomen

24 likes

Ik heb net alle Coen Brothers films geleend van m’n buurman, dus ik kom iig als een volwassen cinefiel uit deze coronabende.

4 likes

Faka met je ijsking ava. Het is bijna zomer

Nu maar hopen dat je daar ooit een vraag over krijgt tijdens een pub quiz.

2 likes

He kut, ik vond het vanavond een goed idee om mijn keukenkasten op te ruimen en schoon te maken. Nu staan al mijn kruidenpotjes en houdbare meuk op het aanrecht, en nu heb ik geen zin meer natuurlijk :+1:

13 likes

Zo herkenbaar dit. Ik prop het meestal dan maar gewoon terug

1 like

Morgen komt als het goed is van die beginners borduurpakketjes binnen. Ben echt benieuwd of ik het wat vind of er zo weer op uit gekeken ben. Dat is helaas typisch mij :persevere:. Heel enthousiast beginnen en dan denken nahhh neh! Puzzelen, schilderen, portrettekenen wat al niet meer. Toen ik als kind zei dat ik graag wilde beginnen met potten bakken trok mn moeder de grens. Dat apparaat had ik waarschijnlijk 1 keer gebruikt .

3 likes

Hoezo belt er in godsnaam iemand aan op dit tijdstip?! Gelukkig lig ik al in bed en zijn mijn gordijnen dicht dus kunnen ze niet zien dat ik nog wakker ben :+1:t2:

Hahaha ja ik ben ook zo. Al ga ik er vaak nog iets extremer in, à la ik ga pottenbakken en koop dan 10 kilo klei, speciale verf, richt een hoek in m’n huis in als studio, koop een schort…

En dan een paar maanden later denk ik: schílderen! Dát wil ik doen! En herhaal bovenstaande :joy:

5 likes