Ik had eindelijk een keer iets afgesproken met iemand in de buitenlucht, begint het te hagelen
wow dat is dus echt nu hier. Dacht net eerst; oh lekker zonnetje! Zal dus wel mee vallen vandaag. En nu dikke onweer en hagel
NOu inderdaad, dacht echt; oh toch een mooie zonnige dag! Misschien dan toch de tuinset in de lak zetten. hahahah NOPE
Gewoon iets sturen! Zou zonde zijn als het doodbloedt terwijl je dat niet wilt. Misschien vragen of ze dit weekend iets gaat doen? Of vragen of ze zin heeft om te netflix partyen?
Wat heftig dat ze op sterven ligt. Ik snap wel dat het dubbel voelt en dat je gefrustreerd bent dat het zo lang duurt. Dat herken ik ook wel. Je wilt ook gewoon dat ze snel en pijnloos overlijdt… wilde even laten weten dat het geen gekke gedachte is. Veel sterkte!
Gewoon wat sturen! Ik heb vorig jaar ook meiden via daar leren kennen en ik ben ze dankbaar dat het nooit is doodgebloed.
Ja snap dat het nu nog ingewikkelder is met het hele corona gebeuren. En het is al zo lastig als iemand zo ziek is. Als je doet wat goed voelt en je hart volgt dan is alles wat je regelt oké.
Ik ging dus net op zoek naar een extra mok om te kopen. Vind ik als ik op google zoek mijn eigen post op dit forum. Ja, dat helpt niet he!
Grrrr zo stom, ik heb twee kettingen van little green bag retour gestuurd zonder t&t en prompt zijn ze kwijt. Ik geloof er niks maar goed, nu heb ik het hele bedrag moeten betalen en een waardebon gekregen voor de kettingen die weg zijn. Maar ik wil niks van die shop en bovendien is het maar 36 euro. Zou dan een leuke tas willen uitzoeken maar 36 euro korting is ook weer net niks
Haha je bent je eigen influencer!
Ssssht dalijk gaan ze nog over me roddelen in een van de topics
Ik doe aan intermittent fasting en ik mag over een uur weer eten maar mijn maag begint nu al met rommelen.
De geboorte van de babypanda in Ouwehands maakt me echt buitenproportioneel vrolijk.
Ik ga vandaag World of Warcraft spelen met een vriend uit Noorwegen. Ik kijk er zo veel naar uit haha, mijn game ervaring bestaat uit Pokemon op de gameboy en sims 2 op de computer dus ik ben heel benieuwd hoe dit gaat.
Ik ben zo blij dat deze memes niet meer populair zijn.
Als je daar iets populairs wilt moet je sws vroeg gaan haha.
Haha ik kijk GTST classics. Wat een slecht acteerwerk. Vooral Isa Hoes. En m’n vriend kijkt een beetje met een half oog mee en ik heb hem nu wijsgemaakt dat deze afleveringen recent zijn. Hij zag net Laura in een telefooncel bellen en Arnie met een huistelefoon met snoer.
Heb jij geen last meer van je overbelasting? Ik wel nog en damn al bijna 3 weken niet hardgelopen nu maar blijft kut.
Wat waren nou goede vervangers voor de Hema onderbroeken? Ik zoek fijne onderbroeken, liever niet met een duidelijke rand bij je billen en hij moet genoeg ruimte geven bij je vulva