Wat je even kwijt wil #36

Ik begin steeds meer gekke pijntjes te krijgen met dat thuiszitten. Mis sowieso fysio heel erg voor nek/rug/schouders en nu doen sinds 2 dagen mijn voeten pijn?? Echt nog nooit gehad. Het is ook geen te lang gelopen pijn maar echt een pijn die ook doortrekt naar mijn enkels. Meh

Ja, dankjewel!

2 likes

Kwam er net achter dat ik vrijdag vrij ben dus heb een halve fles cava naar binnen gegoten. De hele had ook gekund maar het is crisis en ik wil het morgenavond nog een keer vieren

5 likes

Ik heb te vroeg en te weinig avondgegeten en heb nu alweer honger maar probeer dat late eten echt te vermijden… :weary:

Vorige week zei ik hier nog dat ik een salarisverhoging kreeg ivm een hogere functie/opleiding.

Vandaag hoorde ik dat dat waarschijnlijk word teruggedraaid ivm uitstel van de opleiding door corona. Ik vind het echt heel zuur want ja het salaris was echt mooi en daar was ik heel blij mee en ik vind dat ik dat gewoon nu al verdien omdat ik op een bepaald niveau functioneer en dat is ook de reden voor mijn promotie. En nu voel ik me helemaal blehhh.

1 like

Ahh ik videobelde net met mijn reisfamilie, drie mensen waarmee ik een maand opgetrokken heb in zuid Amerika. En ook al hebben we elkaar echt maanden niet echt gesproken, het was zo zo leuk om ze weer te zien en te horen. Zo gelachen ook, voelde zo vertrouwd weer.

Ik weet niet of jullie mijn dilemma van eind oktober nog herinneren over mijn baas vragen of ik langer vakantie mocht, maar zo blij dat ik het gedaan heb. Had zoveel mooie herinneringen aan deze groep moeten missen anders!

Sorry voor dit sentimentele bericht, heb tijdens het videobellen flesje wijn opgetrokken haha

30 likes

Ik ben soms opeens zó boos en ik heb geen idee hoe ik dat moet stoppen. Ik zit mezelf helemaal op te vreten dan en kan er nu ook niet van slapen:/.

Ooh dat is echt kak:(. Kun je het op je werk kwijt?

Ik heb dat de laatste tijd ook wel eens! Ik kreeg mn beddengoed niet goed in de hoeken en werd echt WOEST.

6 likes

Ja ik heb vandaag mijn manager geappt hoe het nu zit en hij zou het gaan nakijken en ik wil vrijdag even met mijn begeleider samen gaan zitten omdat ik (als het teruggedraaid word) om opslag wil vragen maar geen idee hoe ik zoiets moet aanpakken.

1 like

Ik heb 6 april een take-home tentamen gekregen, bestaande uit drie onderdelen, wat vrijdag ingeleverd moet worden. Dus ik dacht: mooi, neem ik 6 april even een dagje pauze van studie en heb ik ongeveer 1 dag per onderdeel, moet goed komen. Nou NIET dus. Valt vies tegen hoe lang ik er mee bezig ben en het laatste onderdeel weegt het zwaarste en neemt waarschijnlijk ook het meeste tijd in. Dus nu zit ik lekker tot in de late uurtjes aan m’n tentamen te werken go tijdmanagement

https://www.ad.nl/binnenland/gesloten-dierenpark-in-financiele-nood-biedt-dieren-ter-adoptie-aan-kameel-kost-600-euro~aad6befc/

Dit is lief!! De goedkoopste dieren zijn 25 euro, misschien leuk voor forummers die nog een goed doel willen steunen?

2 likes

Ooh dat is echt een heel leuk park!

Ik heb het net in een groepsapp gegooid en anders adopteer ik alleen.

1 like

Ik ben een uur voor mij wekker wakker. Irritant want dit is normaal de tijd om op te staan en met ov weg te gaan.

O well maar douchen, half uur wandelen en dan maar wat langer Animal crossing spelen tot het werktijd is :grin:

1 like

Ik heb gedroomd over iets op werk en ik was boos in mn droom en nu ook in het echt. :expressionless:

1 like

Pff ik baal zo… Vandaag gaat mijn ‘vakantie’ in van 2,5 weken. We zouden echt weggaan ( Jamaica) maar dit is natuurlijk geannuleerd. Behhh. Mocht de dagen ook niet annuleren van mijn leidinggevende.

Oei dit klinkt inderdaad niet fijn! Maar helaas herken ik je verhaal.
Mijn werkgever heeft onze atv dagen met kerst naar nu verplaatst en we zijn verplicht vakantiedagen op te nemen.
Ik had ook wat vrije dagen geplant voor concerten en festivals en een vakantie naar noord Italië. Dat gaat allemaal niet door. Maar ik mag de dagen niet terug nemen.

Helaas kan ik er niet tegenin en moet ik het accepteren. Omdat ook mijn werkgever zichzelf aan het redden is. En dit voor iedereen binnen het bedrijf geldt.

Ik begrijp heel goed waar je inzit. Maar ben bang dat we er niet zoveel aan kunnen doen.

Moet vandaag op een locatie werken ipv in de wijk.
En alleen maar omdat daar het halve personeel zich heeft ziek gemeld omdat ze elkaar opnaaien over corona.
Kom net binnen en het geroddel en opnaaien begint nu al

Nee. Dat is ook waar. Het voelt alleen heel naar hoe het wordt gebracht. En we hebben een voucher gekregen voor onze geannuleerde vakantie, die duurde 12 dagen, die heb ik nu niet meer over dus kunnen we alleen nog op een vakantie van maximaal 7 dagen ( dat is wat ik nog resterend heb). Aan de andere kant zullen die vakanties straks ook wel veel duurder worden dus lost het zichzelf nog op ook :sweat_smile:

Mag je die voucher niet volgend jaar nog inzetten? Wellicht dat je een mailtje kunt sturen naar de reisorganisatie met de vraag of ze hem eventueel voor je kunnen verlengen omdat je onvoldoende vakantiedagen hebt om hem dit jaar te gebruiken. Het komt immers ook door de geannuleerde reis dat je die dagen niet meer hebt, dus wie weet kunnen ze je op die manier wel tegemoet komen.

1 like