Wat je even kwijt wil #36

Fuck YES 90 days to wed marathon

8 likes

Nou meid er is dus een 90 days to wed marathon dus je hoeft helemaal niks te doen! Alleen ff op de bank gaan zitten

9 likes

Ik heb mn nummer op insta staan omdat ik een bedrijf heb en word telkens geappt, gefacetimed en gebeld door oude mannen
Word echt een beetje ziek daarvan, heb het er nu maar afgehaald maar waarom houden die mannen zich niet gewoon in :sob:

2 likes

Leuke bezigheid, Dr Martens inlopen in coronatijd: rondjes lopen in de woonkamer en fietsen op de hometrainer

8 likes

Mijn god de buurvrouw praat echt constant tegen haar hond met zo’n hoog stemmetje

Had ik eindelijk een goeie playlist op youtube gemaakt, staan er nu ineens 3 video’s op ‘[privévideo]’. En geen enkele hint naar welke nummers het waren. Hoewel dat niet nodig zou moeten zijn, want het gaat om favoriete muziek, maar ik moet mijn hersens toch even laten kraken. :brain:

1 like

Ik heb een unicorn kleurboek voor mezelf gekocht vorige week en dat vertelde ik aan mijn zusje en toen was ze jaloers. Dus nu was ik vanmorgen bij de action en hadden ze daar ook kleurboeken met unicorns en flamingo en die heb ik gekocht voor haar. Alleen nog even bedenken of ik ze langsbreng of opstuur. Oeh misschien kan ik een pakketje maken met nog chocolade enzo :hugs:

8 likes

Omg mijn titel :hugs::hugs:
Wie wil een knuffel? :heart:

23 likes

Ik word echt helemaal leip. Ik heb een nieuw buurmeisje en ze draait de hele dag door muziek, terwijl ik thuiswerk. In principe geen probleem, behalve dat haar bass op standje 100 staat. Mijn meubels trillen gewoon. Ben al paar keer aan haar deur geweest met de vraag of de bass zachter kan. Ben zojuist weer langsgegaan en ze doet de deur niet eens meer open maar skreeuwt gewoon door de brievenbus. Heb zoooo zin om haar iets aan te doen. Teringwijf. Oh en de bass staat niks zachter hoor. Snol.

2 likes

Knip haar elektriciteit door

1 like

De meterkast met het elektriciteitsding zit op slot en alleen de gebouwbeheerder heeft de sleutel. Andere geniepige ideeen zijn welkom.

Nou Lentex, Zo verslaan we die Corona dus nooit hè.

18 likes

Gooi er water overheen of steek dat ding in de fik. Heb je zelf ook geen stroom meer mja, is de muziek wel opgehouden.

Hahaha heb nu ergens boxen onder mn bed vandaan gehaald, ga ze zo aansluiten en zodra haar muziek stopt, gaat mijne aan denk ik.

9 likes

Ik had een tijd geleden een boek over de bevrijding van WO2 gekocht bij de kringloop, en zit daar nu in te lezen, blijkt m’n opa er in te staan. Ik heb hem nooit gekend dus dat voelt wel heel toevallig en bijzonder

81 likes

:sob::sob:

1 like

Woaa, wat cool! Nu ben ik wel benieuwd naar waarom je opa erin staat

Haha hoera gisteren rolschaatsen op marktplaats gezet, vandaag verkocht voor 120 euro. Katjing!

8 likes

Haha, herkenbaar. Gebeurt ook alleen met koffie en rode wijn, nooit eens met een glas water.
Ik wil een nieuwe bank, maar ‘mag’ dat pas van mijn vriend als ik een half jaar niks omgooi op onze huidige bank :sweat_smile:

4 likes

Makkelijk goedkoop en snel.
Lange vingers, vanille vla, frambozen.

Als een trifle maken. Diepvries frambozen in een pannetje verwarmen, klein beetje water erbij, schepje suiker en dat als laatste er boven op doen.

Alles wat in glaasjes word geserveerd is luxe toch? :wink: ik zou zoiets doen!