Wat je even kwijt wil #37

Onder de topics: vinden jullie het kunnen als je man…

5 likes

Ik stuur je ook een dm! Dan kan ik je survey invullen.

Ja je hebt inderdaad helemaal gelijk. Ben daarom nu ook wel extra dankbaar voor de vrienden die ik wel heb, omdat dat gewone hele fijne vriendschappen zijn. Moet het gewoon van me afzetten wat anderen van mij zouden kunnen denken omdat ik minder vrienden heb. Want in de realiteit boeit het waarschijnlijk niemand hoeveel vrienden ik heb

Ik wil ook wel helpen :slight_smile:

Misschien ligt het aan mij hoor maar is het echt nodig om een kind met naam en al een soort van belachelijk te gaan maken hier?

2 likes

Bijna alle mensen zijn veel te veel met zichzelf bezig om een mening over dit soort dingen bij andere mensen te hebben joh, echt! Koester je fijne vrienden. Je leeft je eigen leven, als jij daar gelukkig mee bent maakt het geen donder uit wat andere mensen daarvan vinden toch. En als je toch graag zelf meer mensen wil leren kennen kun je dat altijd proberen via een cursus, sport of clubje ofzo toch?

Hm nu je het zegt heb je gelijk. Zal even de naam etc weghalen!

1 like

Ademhaalt?
NEE IK ZOU HEM DUMPEN DIT KAN ECHT NIET

4 likes

Klopt helemaal. Stom ook dat het allemaal dingen zijn die ik zelf ergens ook wel weet, maar het helpt blijkbaar echt om het dan gewoon even van een ander te horen. Thanks in elk geval voor je reactie!

1 like

Ga ik nu de bak ijs leegeten die in de vriezer staat of vanavond?

Stomme vraag, nu natuurlijk!

mwuahahahah die vind ik wel leuk. al denk ik dat de katten het zout zouden gaan likken :frowning:

1 like

Mijn werkgever weet alles he

1 like

@RosyFog ik ook!

Ik heb vorige week twee dagen op kantoor gezeten en 1 dag zat er een collega redelijk vlakbij (4 meter verderop) en ik had zo’n buikpijn aan het eind van de dag van de ingehouden scheten. De andere dag had ik nergens last van omdat ik de helft van het kantoor voor mezelf had. Echt erg.

2 likes

O neeeeeee

4 likes

Lol ja perfect voor deze coronatijd inderdaad, zo’n stuk deeg waar iedereen met zijn virusvingers in zit te kneden en zo lekker 50 keukens rondgaat.

8 likes

EEN MEISJE AANKIJKT??!!

Oh bah ik ruik gelijk weer hoe dit gore deeg rook, hoop dat ik nooit meer een stukje herman toebedeeld krijg

2 likes

Ik stink. Maar ik heb gewoon geen zin om er iets aan te doen :pleading_face:. What have I become?!?!

Ik wil je survey ook wel invullen! Laat maar weten of het lukt om me een bericht te sturen