Wat je even kwijt wil #37

Piemel

39 likes

@Taksi Oooh ik denk dat 39/40 perfect zou zijn!

Direct dit topic op ‘volgen’

5 likes

Zal zo even foto’s maken!

Sjisses nou moeten we alweer koffie bestellen, gaat erin als water

Ik moest hier veel te hard om lachen

1 like

Heb ze ook maar even opgemeten haha

1 like

Werkt er toevallig iemand hier bij Cool blue? Of mensen die er wel eens gesolliciteerd hebben

Ik heb er wel eens gesolliciteerd.
Trauma

2 likes

Glitterbrief heuuujj

19 likes

Omg dit is daar wel echt het perfecte moment voor ja

9 likes

Ik heb er weleens gesolliciteerd, maar eigenlijk al in ronde 1 blijven steken omdat er 0 ruimte zat in salarisonderhandeling. Ik vond ook dat dat vrij weinig was voor het gevraagde opleidingsniveau.

Maar ik geloof dat ze echt een 8-delig sollicitatieproces hebben dus weet er verder ook niet veel van :upside_down_face:

1 like

Wat goeeed! Ik zal zo even kijken of ik ze pas en stuur je dan wel een pm!

1 like

Het klinkt inderdaad stom om z’n kleine order te plaatsen maar ik heb wel eens gehoord dat ze accounts hacken en dan met zulke kleine orders testen of de creditcard gegevens die ze hebben gejat, of die werken.

1 like

Oh nee! Hoezo dat?

@Knofje, ik had inderdaad gelezen dat het salaris aan de lage kant is. Maar goed aangezien het nogal lastige tijden zijn, ben ik daar wat makkelijker in nu.

Ik wil gaan solliciteren en twijfel een beetje over het soort motivatiebrief. Gewoon een formele zoals altijd of een wat meer informele brief. Ik vind dat altijd lastig bij dit soort bedrijven.

Super goed gehandeld! En ik zou inderdaad een glitterbrief naar hem sturen mwuhahaah

8 likes

Oh ovwr een motivatie brief hoef je niet na te denken. Tenminste ik weet niet op welke functie je solliciteerd maar die sollicitaties zijn nu van die digitale meeloop dagen.
Het was eerst al vervelend bij het belletje. Ze belde laat in de middag toen ik niet thuis was. Kan gebeuren dus ik had aangegeven dat ik de volgende dag in de ochtend wel kon bellen. Ben die dag niet gebelt en heb dat belletje vaker gemist maar er werd niet op mijn mails gereageerd. Uiteindelijk gebelt en kon op gesprek komen. Dat gesprek duurde mega lang. Eerst gingen zij ( 2 personen die je daarna nooit meer zag ) een kwartier lang over zichzelf praten en over wat ze leuk vonden. En dat moest ik dan ook over mezelf doen. Nja prima dan haf he wat standaart vragen. En toen had je een rollenspel van dat je spullen moest verkopen maar je had geen enkel voorbeeld. Je moest alle producten maar uit je hoofd weten enzo.

Het zal allemaal wel normaal zijn hoor. Maar voelde me dr zo niet op mn plek. Ik had meer zoiets van nja dan heb ik iets van 40 uur en dan zoek ik wel verder ofzo.

Ik verveel me en ik word er suf van. Ik heb geen zin om weer te wandelen of te skaten

1 like

Ik heb echt een mega productieve dag :ok_woman: In het park gewandeld en koffie gedronken met een vriendin, walnootbrownies gebakken, kattenbak verschoond, gestofzuigd en nu ga ik plinten leggen wowow wie is deze meid

13 likes

Ja echt stom!! Ik heb ook 2 van zeeman( van die hele grote) en die zitten echt lekker, maar de naad laat zo snel los :sob: