Wat je even kwijt wil #37

3 likes

Ik stond net op het pootje van m’n kat en toen moest ik huilen.

2 likes

Ik zit M te kijken, ik heb het idee dat zich een beetje aangevallen voelt en dan ze haar eigen programma nu zit te verdedigen.

1 like

Ik heb de quiz van net open gezet! Succes!

Ik heb een sport groepsles gereserveerd :smiling_face_with_three_hearts: nu al zoveel zin in!!!

Jaaa

Ik had de originele aflevering niet gezien, dus zie je nu voor het eerst op de herhaling, je komt leuk over :grin:

Zat ook te kijken en ik vind dat je zo’n prettige stem hebt! Zou ik echt uren naar kunnen luisteren

1 like

:heart:

1 like

Ik weet niet of je je eigen posts kunt opslaan, maar als ik jou was deed ik dat met deze. Altijd goed om te kunnen teruglezen!
Edit: kan.

5 likes

Ik heb Seinfeld eindelijk bĂ­j́na helemaal opnieuw gekeken, vanavond de finale en ik denk dat ik eigenlijk niet meer bevriend wil zijn met mensen die het niet gezien hebben.

5 likes

image

3 likes

@ iedereen die het niet kijkt:

afbeelding

5 likes

Ik vind Seinfield dus zo slecht, de grappen zijn zo ingestudeerd en de timing is slecht. Ik kan niet begrijpen dat mensen hier echt om moeten lachen (ik weet trouwens niet of mijn mening of jou mening in het onpopulaire meningen topic hoort).

2 likes

Ik had niks te doen vanavond, dus volledig geinfluenced door @Zemraluani ken ik nu alle landen + hoofdsteden van Europa uit m’n hoofd! Wil nu eigenlijk een voor een alle continenten gaan doen, maar de rest lukt vast niet in een paar uurtjes :’)

13 likes

Omg permaban asap

5 likes

Een van mijn lievelingsmomenten op werk was het moment dat een collega op zn Kramers de deur inviel

2 likes

Kan ik Seinfeld ergens online kijken?

1 like

Mijn vriend heeft een doos aan kinder maxi assortiment dingen gekocht op Amazon, en toen dat gisteren binnen kwam hebben we het echt als een stelletje drugs verslaafden / criminelen zitten verdelen onder ons tweeĂ«n. Echt alles werd geteld en mijn vriend ging zelfs dreigen met wat hij wel niet zou doen als hij mij aan zijn ‘deel’ zag zitten. Ik schaam me soms echt dat wij zo’n stereotype ‘fat couple’ zijn :joy: hahaha

36 likes

Amazon Prime!

1 like