Ik stond net op het pootje van mân kat en toen moest ik huilen.
Ik zit M te kijken, ik heb het idee dat zich een beetje aangevallen voelt en dan ze haar eigen programma nu zit te verdedigen.
Ik heb de quiz van net open gezet! Succes!
Ik heb een sport groepsles gereserveerd nu al zoveel zin in!!!
Jaaa
Ik had de originele aflevering niet gezien, dus zie je nu voor het eerst op de herhaling, je komt leuk over
Zat ook te kijken en ik vind dat je zoân prettige stem hebt! Zou ik echt uren naar kunnen luisteren
Ik weet niet of je je eigen posts kunt opslaan, maar als ik jou was deed ik dat met deze. Altijd goed om te kunnen teruglezen!
Edit: kan.
Ik heb Seinfeld eindelijk bĂjÌna helemaal opnieuw gekeken, vanavond de finale en ik denk dat ik eigenlijk niet meer bevriend wil zijn met mensen die het niet gezien hebben.
@ iedereen die het niet kijkt:
Ik vind Seinfield dus zo slecht, de grappen zijn zo ingestudeerd en de timing is slecht. Ik kan niet begrijpen dat mensen hier echt om moeten lachen (ik weet trouwens niet of mijn mening of jou mening in het onpopulaire meningen topic hoort).
Ik had niks te doen vanavond, dus volledig geinfluenced door @Zemraluani ken ik nu alle landen + hoofdsteden van Europa uit mân hoofd! Wil nu eigenlijk een voor een alle continenten gaan doen, maar de rest lukt vast niet in een paar uurtjes :â)
Omg permaban asap
Een van mijn lievelingsmomenten op werk was het moment dat een collega op zn Kramers de deur inviel
Kan ik Seinfeld ergens online kijken?
Mijn vriend heeft een doos aan kinder maxi assortiment dingen gekocht op Amazon, en toen dat gisteren binnen kwam hebben we het echt als een stelletje drugs verslaafden / criminelen zitten verdelen onder ons tweeĂ«n. Echt alles werd geteld en mijn vriend ging zelfs dreigen met wat hij wel niet zou doen als hij mij aan zijn âdeelâ zag zitten. Ik schaam me soms echt dat wij zoân stereotype âfat coupleâ zijn hahaha
Amazon Prime!