Wat je even kwijt wil #37

Ik dacht dat ik gebeld werd door een werk iets. Dus ik vet zenuwachtig terug bellen. Was het een of ander nep bank giro loterij iets… echt val dood.

Ja ik vind het ook gek, het advies is ook nog steeds dat iedereen die dat kan thuis moet werken? Ik hoor om me heen ook van heel veel mensen dat ze weer naar kantoor moeten.

Weet iemand of Viooltjes ooit nog terugkomt? Vind het zo jammer dat ze er niet meer is.

En weet iemand hoe het met @lapzwans gaat? Heb haar voor mijn gevoel ook al heel lang niet meer gezien.

13 likes

Een collega (mijn leeftijd, tegelijkertijd met mij begonnen) gaat weg bij mijn werk en ben echt laaiend enthousiast omdat ik het zo leuk voor hem vind dat hij iets nieuws tofs gevonden heeft. Volgens mij een teken dat ik ook écht op zoek moet naar wat anders.

sorry, overkill aan dagboekposts de laatste tijd.

4 likes

Ja herkenbaar! Als ik een slechte dag heb dan is gewoon mijn hele dag verpest, het lukt me dan heel moeilijk om het om te gooien.

Mijn baas heeft me gebeld en ik heb wel een idee waar het over gaat en ik word er zenuwachtig van. Ik heb hem teruggebeld maar hij neemt niet op… pffffff.

3 likes

Sameeeeee ik ga denk ik voor de vorm maar een IKEA kastje in elkaar zetten, doe ik nog een soort van iets nuttigs

1 like

Het is klaar!! Omg eindelijk. Zo trots ook :sweat_smile:

1 like

Ja hallo vandaag is hier alleen maar plek voor onproductieve mensen hoor dit soort berichten zijn te confronterend

18 likes

Even een overwinning vieren met jullie: ik ben net gaan hardlopen met allebei m’n honden en het ging zo veel beter dan ik had verwacht!

Overwinning omdat ik al bijna een jaar niet heb gesport door een blessure, terwijl ik eerst wekelijks 3x anderhalf uur kickboksen en 20km hardlopen of 100km wielrennen deed. Ik kom nog vooruit, wat een wonder.
Ook een overwinning omdat m’n honden lastig zijn de laatste tijd, puber bulldog is hitsig naar teefjes en uitdagend naar reuen en m’n oude hond heeft vraatzucht door haar medicatie dus trekt me de stoep over voor elk broodkorstje.
Maar als ze gas op die lollie moeten geven vergeten ze dat allebei en lopen lekker mee blijkbaar!

Wat een heerlijk gevoel zeg, mijn dag kan niet meer stuk.

39 likes

Zal ik het dan een beetje afzwakken? Waar ik minstens 12 uur over gedaan, verspreid over 3 dagen…

5 likes

:heart:

1 like

Ik heb vannacht zo slecht geslapen en ik val nu dus echt bijna om achter mn laptop. Straks nog 1 meeting tot half 5 en dan lekker dutten

Ik heb vandaag ook een heel productieve werkdag. Ik heb al mijn haar uitgebreid gewassen en een masker genomen. De was opgevouwen. Weekmenu gemaakt. Kozijnen geschuurd die ik zo ga schilderen. Het forum uitgelezen. Kledingkast verder uitgemest. Toppie. Nu dat werken nog.

25 likes

Ik heb sinds corona ook het idee dat mijn grootste meerwaarde is de gezelligheid en de goede vrede bewaren :sweat_smile:

13 likes

Dat is ook een belangrijke taak die niet onderschat moet worden.

9 likes

Hahaha <3

Ik ben uit ellende bij een vriendin gaan “werken” nu. Doe ongeveer evenveel als thuis maar het voelt wel minder erg. Volgende week ga ik weer een dag bij haar werken en 1 dag bij mij.

4 likes

Mijn werkdag gaat ook goed maar niet heus.
Ben op de bank gaan zitten en ga vanavond wel verder ofzo kan het nu niet meer opbrengen.

3 likes

Hahaha ik zit al een half uur in een zoom meeting en ik krijg het geluid maar niet aan? Ik hoor niemand praten en heb alles al geprobeerd :upside_down_face: wat een ellende hahah

Gewoon een paar keer lachen en ja knikken en ondertussen een serie kijken

4 likes

Wow, het gaat zo warm worden volgende week. Denk dat ik m’n zwembadje weer op ga zetten voor mezelf. Maar precies vanaf mijn verjaardag weer grauwer en regen

Nu werken tot vanavond, hiephoi

2 likes