Wat je even kwijt wil #38

Het songfestival topic is inmiddels al gesloten vandaar dat ik het hier vraag. Maar is er iemand die van Avrotros al informatie over zijn tickets heeft gehoord?

Het viel mee!! Wel vermoeiend joh. En ik ben 1x gevallen maar niet hard gelukkig. Ik ga m’n billen wel voelen morgen denk ik.

3 likes

Ik ook. Ik heb in 1 dag beide seizoenen gezien… oeps :sweat_smile:

Lief dagboek

5 likes

Hoe is je eetpatroon verder? Zou het iets van glutenintolerantie kunnen zijn?

@Fenayi bij jou dacht ik ook: misschien wat gezonder eten? Je eet niet zo gezond toch?

2 likes

Is er nog:

1 like

Ik eet de laatste tijd juist meer groentes en fruit, merk aan mijn huid zeker wel dat ik wat gezonder leef enz maar ik denk dat ik misschien ook wel te weinig drink.

1 like

blijven tot volgend jaar geldig! en ook voor dezelfde show (als je nu semi final 2, jury show hebt, heb je dat volgend jaar ook)

Thanks! Hoe weet je dit? Heb je een mail ontvangen van ze?

ja, op 18 mei heb ik de mail gekregen

Lief FF dagboek,
Today was a good Day.
Amen.

4 likes

Juich niet te vroeg. Deze dag duurt nog 7,5 uur. Alles kan nog gebeuren.

6 likes

Sommige aanbiedingen snap ik echt niet, gezien vanuit de verkoper.
Gisteren bij het kruidvat 3 potten haarmasker van Guhl gekocht. Die kosten normaal 10.09 per stuk, nu was de aanbieding 3 voor 10.
Daar kan je als winkel toch haast geen winst meer op maken, of ligt dat aan mij?

True, maar het feit dat ik klaar ben met werken maakt het al een goede dag!

1 like

Nja die potten worden voor heel weinig ingekocht en nog minder gemaakt.

1 like

Plus Kruidvat koopt vaak (rest)partijen op @Issaaa
En waarschijnlijk is de winstmarge op die 10,09 heel hoog

2 likes

Hmm raar, ik de laatste op 18maart van paylogic customer service

We hadden gister gecanceld en nu besloten vandaag ook maar te cancelen. We hadden met al onze krachten een boodschappenlijstje gemaakt maar toen had er niemand nog kracht om daadwerkelijk boodschappen te doen. Heb er gewoon geen kracht voor dit weekend. Misschien heel 2020 maar cancelen.

11 likes

Yessss een nieuw seizoen queer eye :revolving_hearts:

4 likes

Het went echt! Of misschien een ander mondkapje? Ik heb het nu ook 2 keer gedragen en de 2e keer vond ik het al veel minder benauwd. Je hebt ook mondkapjes met 1 of ander ventilatieding erop.