Wat je even kwijt wil #38

31 likes

… :thinking:
Dit is denk ik nog een leuke voor het Nederlands vs. Vlaams topic

4 likes

Hij was net gesloten dus hierbij nog een keer:

Ik had het hier al gevraagd maar helaas geen reactir gekregen. Hebben jullie ervaring met het oefenen voor een assessment en waar kan ik het best een oefentest aanschaffen? Ik kom op Google uit bij o.a. Hellotest maar is dat een beetje betrouwbaar of raden jullie mij iets anders aan.

@anon44347600 vooral best veel vlees haha, echt 5 pakjes en nog aardappelsalade en stokbrood. Oh en natuurlijk kruidenboter, sausjes, satésaus.

1 like

Wow dat moment dat je je blikje laat vallen maar ook nog op tijd weer kan opvangen.

2 likes

Heel fout i know maar ik vind het ergens heel schattig ofzo om te zien dat Boef (in zijn story) een paar steden afgaat om met fans op de foto te gaan… op 1.5 meter… ziet er zo afstandelijk maar sympathiek uit :joy:

6 likes

Zorgelijke situatie. Zit even de Instagram van mijn date te bekijken. Ik vermoed iemand die hier op het forum zit heeft op een (oudere) foto van hem gereageerd… #stalkingskills :smirk:

9 likes

Haha ja lijken op idd. Ik lees dit alsof jonge roodborstjes zich staan af te trekken op mussen. En dan komen daar ook nog jonkies van! Het is een wonder.

17 likes

Ah chill. Wist niet dat hier een topic voor is :sweat_smile: het is voor een studie dus had het al in het studietopic geplaatst!

Thnx! Het gaat me met name om de onderdelen die jij omschrijft inderdaad. Dan ga ik die de komende week gewoon oefenen.

Ik heb sinds de lessen online gingen geen school meer gevolgd en nu heb ik al zoveel lessen gemist dat ik niet meer mee durf te doen de aankomende weken.

1 like

Ik ging net ook ff kijken en die foto’s :joy: inderdaad wel sympathiek en afstandelijk haha

1 like

Mn kleed is niet schoon geworden door de tapijtreiniger en het stinkt ook nog eens ontzettend nu omdat ik het te nat heb gemaakt :upside_down_face: we gaan maar een nieuwe kopen

Wow dat ziet er lekker uit! Wil je het delen als het goed gelukt is?


Ik drink eigenlijk niet maar ik ben nu flink aangeschoten (ik ging wijn drinken omdat ik dacht: hmmm misschien vrolijkt dat me op). Ik ben bang voor de teleurstelling van mijn vriend en wil me het liefst verstoppen, maar waar dan!?

1 like

Heb echt enorme frustraties vandaag. Heb as we speak een hele belangrijke online meeting die echt noodzakelijk is om mijn werkzaamheden goed te kunnen uitvoeren, begint mijn internet precies vanaf dat moment te kutten en heb ik dus letterlijk niets van de meeting meegekregen. Kan ik dus alsnog aan een collega vragen of ze me het nogmaals uit wil leggen. En ik moet vandaag nog ontzettend veel doen, maar ik heb ook geen verbinding meer met de server van werk dus dat wordt van het weekend weer van alles inhalen :+1:
Oh en ik zou met mijn vriend afspreken vanavond en dat was al een gedoe omdat uit al zijn berichten leek alsof het voor hem helemaal niet uitkwam vandaag en nu reageert ie helemaal nergens meer op. Heb door alle frustraties niet eens meer zin om af te spreken vanavond, wil gewoon alleen buiten chillen met een wijntje en mijn frustraties eruitdrinken nu :roll_eyes:

Omggg dit ziet er goddelijk uit :heart_eyes: ik zat laatst op zara home te gluren en daar hadden ze ook ineens recepten en eentje was van een super lekker uitziende cheese cake. Cravings nu haha

1 like

Ik heb zojuist zelf mijn haar geknipt! Ben er echt zoveel blijer mee dan wanneer ik van de kapper kom. Vond het de moeite waard om zelf te proberen; ik kon het indien nodig altijd nog laten fiksen. Twee scharen gekocht en wat tutorials gekeken en knippen maar! Ik kon het nu precies zoveel uitdunnen als ik wilde (kappers willen dat altijd maar vrij minimaal doen) en het ging zo goed dat ik zelfs lange curtain bangs heb geknipt, zodat de voorste laag langs mijn gezicht valt. Ben helemaal enthousiast over het resultaat!

18 likes

Mijn niet bestaande productiviteit in deze traineeship opdracht heeft een dieptepunt behaald: net 1,5 uur lopen powernappen op de bank. Achja, hopen dat het vanaf de nieuwe opdracht op een andere afdeling woensdag beter gaat

6 likes

Omg ik ben DRIE!!! dagen bezig geweest met een projectvoorstel voor iets wat veel ingewikkelder bleek dan verwacht en hij is nu de deur uit :partying_face::partying_face:

Pls duim voor me dat ze me geld geven

41 likes