Ga ik vanavond cinnastix bij mijn pizza bestellen of niet? Belangrijkste vraag van vandaag.
Ja
Oke!
Mijn auto staat bij de garage en iedere keer belt die man mij ipv mijn vriend en dan bel ik mijn vriend weer en dan is het telkens net dat doorgeef spelletje dat er op het einde een heel ander verhaal verteld word.
Poes wilde niet in haar kooitje om naar de dierenarts te gaan en dat heb ik geweten. Heel mān hand ligt open, au
Ik heb heel weinig werk vandaag, maar ben wel naar kantoor gegaan. Dus nu kan ik ook niet chill een dutje doen ofzo, en ik wil ook niet eerder naar huis gaan omdat ik dus wel met een collega hier zit.
Ik wil vanavond salade met artisjok maken, wat is daar nou echt lekker bij? (geen vlees/vis)
Lijkt me lekker met burrata
Falafel / vegan shaorma / geroosterde kikkererwten / grote Lima bonen / gebakken krieltjes en vegan kipschnitzel van vi.vera. / betekend of haha niet +. Dat is een beetje veel.
Thnx. Genoeg inspiratie
Vanmiddag heerlijk op mijn favoriete terras gezeten waar de kippen en schapen vrij rond lopen. En nu lekker op de bank terwijl het buiten regent en onweert
Ik heb dit nummer herontdekt en nu wil ik het karaoken.
Ik heb producten besteld op Notino en zie nu pas (dom dat ik dit nu pas check) wat berichten over fake producten. Iemand hier ervaringen met Notino?
Ik viel net weer in slaap tijdens werk. Ik had gisteren zoān goede flow he (en nacht ervoor ook slecht geslapen). Maar dat is weer pleite. Hopelijk morgen weer terug.
Ja daarom ging ik weer terug naar die cult clip. Ze is laatst hard op de bek gegaan dus voorlopig geen homediscoās
Nou ik moest mijn leen auto inleveren dus denk kijk even onder de stoel ligt er gewoon een zakje speed oid
Nee wel ā¬50
Misschien heel zachtjes tikjes op geven. Dat deed ik altijd. Hielp ook wel iets qua jeuk
Beneden is het in huis koeler dan boven. Boven is het enkel glas en veeeeul warmer dan beneden. Zit er serieus aan te denken om heul mijn bureau schermen etc naar beneden te halen. Werk tot september thuis en dat ga ik denk ik niet trekken boven