Wat je even kwijt wil #38

Ah shit ja dat was ik helemaal vergeten

Ja DUS vriendinnetje komt niet meer vanavond en nu heb ik naan, curry en raita for fucking dayssss

10 likes

Zou je misschien tot je studie begint je uren kunnen ophogen zodat je even goed kan sparen? Net zo goed als je lening ophogen zodat je het op je spaar rekening kan zetten?

1 like

Mijn vader heeft een robotgrasmaaier sinds een tijdje. Maar nu gaat hij dus rustig 1.5 uur zitten kijken naar de robotgrasmaaier hoe dat ding het gras maait. En net regende het gewoon en stond hij ernaar te kijken IN DE REGEN. :woman_facepalming:

57 likes

Waarom eet ik geen hello fresh?

Muhahaha

1 like

Beetje late reactie, maar hier een artikel als tegenreactie op deze grafiek:

https://www.knack.be/nieuws/factchecker/factcheck-deze-grafiek-geeft-een-misleidend-beeld-van-geweld-in-de-vs/article-longread-1607023.html?utm_medium=social_knack&utm_source=Facebook#Echobox=1591587326

2 likes

Ik ben Sex and the City aan het herkijken, en mijn haat voor Carrie groeit weer met iedere aflevering. Zo ontzettend onsympathiek. Alles draait alleen maar om haarzelf, en haar vriendinnen moeten altijd naar haar gezever luisteren terwijl omgekeerd luistert ze amper naar hun.
En dan heb ik het nog niet eens hoe ze Aiden belazerd en daarna toch weer met hem samenkomt en het dan nogmaals op een kutmanier uitmaakt. En dat gezeik om Big altijd maar is ook kut.
(maar voor de rest vind ik de serie wel leuk haha).

28 likes

Ik heb 3 muggenbultjes op mijn enkel van zaterdagavond en ze worden steeds roder. Dit kan toch niet goed zijn?

Ik heb dit ook heel vaak! Trekt vanzelf weer weg. Heb er nog nooit naar laten kijken eigenlijk

Ik heb vandaag eindelijk weer een lesje kickboksen gedaan buiten. Viel wel tegen qua conditie zeg, maar gelukkig kan het weer.

2 likes

Deze stond tussen aanbevolen videos. Vind hem zo leuk!

1 like

Stortbui :heart_eyes: Onweer :smiling_face_with_three_hearts:

3 likes

Ik heb geen zon gezien, maar ik ben zooooo hard verbrand (natuurlijk want UVA gaat overal doorheen en ik heb me niet ingesmeerd té dom). ik ga nu als een malle aftersun smeren, want zo kan ik morgen niet op werk verschijnen.

Hee! Late reactie, maar ik probeer nu het bedrag op 0 te zetten en dan geeft de site aan dat ik het dus stop moet zetten :confused: Of zit ik verkeerd te kijken?

Ik heb het voor nu maar op 1 cent gezet, maar jeetje wat een gedoe altijd bij duo

1 like

Hmm ik weet niet hoe dat bij mij zat, volgens mij nooit problemen mee gehad. Maar je weet het idd nooit met DUO

1 like

Oh nee ER speelt weer met mijn emotie

2 likes

Ik kan gewoon niet geloven dat ik over twee uur begin met werken

Awh snap dat dat spannend is. Hopelijk allemaal goed en anders alleen maar fijn om te weten want dan kan er eventueel ook iets mee gedaan worden :kissing_heart:

1 like

Ik ben de laatste tijd fan van 1 nummer van Harry styles. Ben je nu trots op mij @Krabsalade

2 likes

Ik dacht dat je geen zon had gehad omdat de universiteit van Amsterdam maar doorging met de tentamens enz en je daardoor niet buiten kwam :joy: even beter lezen…

2 likes