Wat je even kwijt wil #38

Zojuist de action leeggekocht aan zeeppompjes, vaatdoekjes en allesreiniger. Mijn werkgever is zo fucking laks op het gebied van hygiene…

Best een dingetje als je met kleuters werkt en de GGD vandaag zelfs aangegeven heeft (specifiek voor mijn groep vanwege de vele zieken) dat hygiene zeer belangrijk is.

3 likes

Mij hebben ze nog niet gebeld sinds ik heb opgezegd 3 weken geleden. :sunglasses:

Wedden dat ze me morgen bellen

1 like

Tijden terug stonden ze ook eens in de bijenkorf (why??) te promoten. Ik bedankte en zei dat die kortingspasjes al teveel door mijn strot geduwd waren.
Ik was nog niet weg of die gast zei. “Zo wat een bitch zeg”
Heerlijk om dan te zeggen “dat hoorde ik!”

Dus hello fresh
Hell no!!

8 likes

Die staan zo voor je deur met een box. " Hey spaarlamp zullen we samen koken, waarom heb je opgezegd btw :eyes::eyes::eyes::eyes::eyes:"

2 likes

Dat klinkt heerlijk! Waar haal je je routes vandaan? Ik vind wandelen fijn, maar mijn richtingsgevoel is ruk dus vind het lastig om zelf mooie routes te ontdekken.

1 like

Gelukkig stond het dit keer op mijn ouders’ adres dus ze bellen daar maar lekker aan, mijn moeder maakt ze af en dan lopen ze met hun staart tussen hun poten terug haha

1 like

Download de app blokje om! Kun je een aantal km’s invullen die maakt een route voor je

1 like

Thanks! Houdt die app ook rekening met mooie gebieden/routes of is het puur een wandeling van een bepaald aantal kilometer (kan bij wijze van spreken ook langs de snelweg lopen)?

Dat durf ik niet te zeggen, bij mij stuurt ie me vaak door een park maarja daar woon ik praktisch naast haha.

1 like

Had ik dat maar gedaan want moest daarna 1000 euro aftikken. Maar had t weggegooid op de parkeerplaats

1 like

Till and with.

24 likes

Dju, ik zou morgen weer op kantoor gaan werken en nu werd ik gisteravond ineens verkouden met keelpijn? Moet ik nog langer thuiszitten :cry::cry:

Ah shit ja dat was ik helemaal vergeten

Ja DUS vriendinnetje komt niet meer vanavond en nu heb ik naan, curry en raita for fucking dayssss

10 likes

Zou je misschien tot je studie begint je uren kunnen ophogen zodat je even goed kan sparen? Net zo goed als je lening ophogen zodat je het op je spaar rekening kan zetten?

1 like

Mijn vader heeft een robotgrasmaaier sinds een tijdje. Maar nu gaat hij dus rustig 1.5 uur zitten kijken naar de robotgrasmaaier hoe dat ding het gras maait. En net regende het gewoon en stond hij ernaar te kijken IN DE REGEN. :woman_facepalming:

57 likes

Waarom eet ik geen hello fresh?

Muhahaha

1 like

Beetje late reactie, maar hier een artikel als tegenreactie op deze grafiek:

https://www.knack.be/nieuws/factchecker/factcheck-deze-grafiek-geeft-een-misleidend-beeld-van-geweld-in-de-vs/article-longread-1607023.html?utm_medium=social_knack&utm_source=Facebook#Echobox=1591587326

2 likes

Ik ben Sex and the City aan het herkijken, en mijn haat voor Carrie groeit weer met iedere aflevering. Zo ontzettend onsympathiek. Alles draait alleen maar om haarzelf, en haar vriendinnen moeten altijd naar haar gezever luisteren terwijl omgekeerd luistert ze amper naar hun.
En dan heb ik het nog niet eens hoe ze Aiden belazerd en daarna toch weer met hem samenkomt en het dan nogmaals op een kutmanier uitmaakt. En dat gezeik om Big altijd maar is ook kut.
(maar voor de rest vind ik de serie wel leuk haha).

28 likes

Ik heb 3 muggenbultjes op mijn enkel van zaterdagavond en ze worden steeds roder. Dit kan toch niet goed zijn?