Wat je even kwijt wil #38

Ja als je stopt met cafeïne krijg je flinke hoofdpijn!

1 like

Oh pff had dat echt niet verwacht omdat ik niet het idee had echt verslaafd te zijn. Ik hoop dat het snel overgaat :sweat_smile:

Wat bedoel je met die 22 % van de studenten? Maar is niet verplicht toch zo’n introweek of wel? Ik ben niet gegaan, had geen zin in die heisa hoor.

sooo ik heb al sinds februari (begin corona-tijd) niks meer geshopt

ook niet online dus

3 likes

Nee

1 like

Oh zo bedoel je. Ja ik vind die introweken ook vrij extreem altijd. Alleen het introprogramma van de opleiding zelf vond ik wel prima, dat was gewoon rustig en inhoudelijk beetje elkaar en het programma leren kennen en een rondleiding door de bieb enzo. En dat van die groepjes is wel een beetje zo ja, maar volgens mij kun je later ook nog wel prima aanhaken hoor in mijn ervaring. En als dat allemaal groepjes zijn van mensen die wel van biercantussen enzo houden kun je je afvragen of zij uberhaupt wel bij jou zouden passen als dat niks voor jou is. Maar, komt vast goed! Nu met alles online zal het sowieso allemaal wel heel anders zijn ook qua bonding onderling.

1 like

gatver ik heb nieuwe chips van lays
STRONG hot chicken wings smaak

en het is goor

Dat is toch ook gewoon gesampled, dus nee haha

4 likes

Whahahaha die had ik dit weekend maar ik vind het dus wel echt naar hot chicken wings smaken? Alleen ook goor. Gore smaak in de vorm van chips.

1 like

Die met lime en chili is wel lekker. Alleen niet zo heel vol van smaak zeg maar.


Ik kom net terug van mn vogue les en ik denk dat ik morgen niet meer kan lopen. We gingen duckwalks doen ( Op je tenen door je knieen zodat je ass je hakken aanraakt en dan open neer bouncen en dan lopen)
Naaaaah ik voelde op een gegeven moment mn benen zo verzuren trilde helemaal hahaha pfff. Dikke workout. Maar zo leuk. De leraar is zo leuk en de groep ook.

8 likes

Iemand die hier de film ‘365 days’ heeft gekeken? :joy: tenenkrommend slecht, maar de hoofdrolspeler scoort punten. Heel de dag door zit ik naar vriendinnen te appen ‘are you lost babygirl’

6 likes

Omg. Waar is shaaar :sob: :sob: :sob:

Hahaha jaaaa zo slecht maar Massimo :heart:
En echt kutste einde ooit

1 like

Ja, volg je hem ook op Insta? Hij weet van zichzelf ook dat ie heet is. Precies het type waar ik op val :joy:

1 like

Ah nee, super klote.

D’r account is er nog wel @shaaar. Ze heeft alleen al 2,5 week niet meer gepost. Hopelijk gewoon op vakantie oid.

Ja volg hem ook met zn geile selfies. Wanneer hij italiaans gaat praten in zn stories maakt het helemaal af. :drooling_face:

1 like

It’s been 84 years

Ik hoop het ook :pensive:

1 like

Weet ik niet! Wat ik heb gezien ken ik nog niet, maar of het nieuwe afleveringen zijn geen idee

1 like