Wat je even kwijt wil #39

Ik heb vakantie maar help wat moet ik met al deze vrije tijd joh :joy: heb al m’n kamer schoongemaakt en opgeruimd vanmiddag en meerdere wasjes gedraaid… ik ga een avondje simsen denk ik

2 likes

Ik heb voor de tweede keer in een jaar tijd een gebroken hart. Door dezelfde persoon en ik kan amper eten zo kut voel ik me.
Heel chill dit!

1 like

Ahh wat kut :frowning: Zo ontzettend naar is liefdesverdriet. Ik wou dat ik iets kon zeggen dat het beter maakt maar volgens mij is dat er niet. Mij hielp de gedachte tijd heel alle wonen wel maar aan het begin lijkt dat niet zo

Mijn dolce gusto lekt een beetje aan de onderkant. Niet heel erg, maar nu moet ik dus na iedere keer koffie zetten het waterreservoir legen

Is het zo een die je handmatig moet uitzetten?

Ik heb straks een verjaardag en had beloofd wat hapjes te maken en nu haat ik mezelf want ik wil eigenlijk nog even een paar uur niksen op de bank ipv in de keuken staan. Had ik m’n mond maar gehouden.

2 likes

Ik ga vanavond na superlang weer eens mijn beroemde champignon hapjes naken en ik heb er zó veel zin in!

2 likes

Ik zit al een uur klaar om te gaan maar ik kan opeens niet meer vroeg komen nu moet ik wachten :triumph:

Heeft de mac nog steeds een aangepast menu of kan je weer alles bestellen?

Bah ik snack een groene paprika nu. Die dingen zijn echt zo vies maar hij moest op

Ik heb echt in tijden niet zo’n kater gehad, wow. Zit nu te twijfelen of ik sushi zal gaan bestellen want ben echt een bodemloze put vandaag, maar aan de andere kant duur en zonde van m’n geld…

1 like

Ik heb octopussalade en gamba’s beloofd fml.

Ik ga vanavond een driegangenmenu koken voor mijn vriend. Heb net boodschappen gedaan en ben nu onderweg en ben helemaal excited. Hopelijk is hij dat ook :stuck_out_tongue:

17 likes

Ben ik voor de tweede keer deze week iets aan het bakken zodat ik deeg/beslag kan eten? Wie zal het zeggen

9 likes

Die gast die vanavond optreedt is aan het soundchecken en praat steeds tegen het ā€˜publiek’ over dat hij twee uitverkochte shows heeft vanavond blabla. Vriend, uitverkocht is nu nog minder dan de helft van onze kleinste zaal met normale bezetting. Reken je niet te rijk.

9 likes

Heb je een recept? Heb nog champignonnen liggen die op moeten.

Thnx :blush:

Ik probeer maar extra lief voor mezelf te zijn en gezond te koken. Stomme is alleen dat ik had kunnen voorspellen en het geen eens een relatie was. Ach, dan maar wijs door schade en schande.
Hoop dat ik vanavond wat afleiding heb bij vrienden.

Elke keer als ik op het forum iets zie over pomodoro denk ik aan tomaatjes :thinking:

7 likes

Ik heb vandaag m’n schoonmaakster ontslagen en voel me er zo rot over. Er waren wel meerdere (goede) redenen voor, maar ik heb dat eigenlijk nooit duidelijk met haar gecommuniceerd en dat is mijn schuld. Het stapelde nu gewoon nogal op en ze was vanzelfsprekend heel teleurgesteld. Pfffff vind het zo rot.

Morgen moet ik in Amsterdam in de buurt van het Sarphatipark zijn. Weet iemand of je daar ergens goed kan parkeren (goedkoop en makkelijk)? Of is het handiger een P+R te zoeken en een stukje met de tram te gaan? Ik kom van buiten de stad