Wat je even kwijt wil #39

Een half uur sinds de laatste dicht ging!

3 likes

Heeft er iemand nog (digitale) spaarzegels van de Ah over die die kwijt wil :slight_smile:?

Zwembadje weer schoongemaakt en daarna gevuld terwijl ik een superlekkere smoothiebowl heb gemaakt. Als het water ietsje opgewarmd is de hele middag heerlijk dobberen en aan een nieuw boek beginnen :heart_eyes:

12 likes

Ik had gisteren iets te weinig gegeten en iets te veel wodka gedronken en ik voel me al de hele ochtend super kut :thumbsup: Echt top ook echt op een maandagavond aan de wodka, succesfull adult maar niet heus

9 likes

Ik krijg om 20u te horen of ik geslaagd ben voor mijn opleiding of niet, en ik ben nu al zo zo zo zenuwachtig he.

36 likes

Ze zijn er!!!

46 likes

Ik ga vanmiddag wel al proeven

1 like

Ik heb vanochtend een paar uur vanuit huis gewerkt en ben nu klaar, maar voel me zo nutteloos? Ik heb echt geen idee wat ik met mijn tijd moet doen en ga pas laat in de middag sporten. Irritant.

ooh lijkt me juist heerlijk op het moment. Ik ben de hele ochtend al vrijwel niks aan het doen omdat er weinig te doen is. Ben nu werk aan het zoeken en mezelf maar bezig houden. (kuch ondertussen ff borduren)

2 likes

Is er iemand die werkt met magnolia (cms) en die mij wat kan uitleggen? Ik wil een YouTube video embedden maar weet niet welke code ik daarvoor moet pakken.

Ik ga mijn naam in Karen veranderen. Heb zojuist de woningbouw een hele lange e-mail met klacht gestuurd.

22 likes

Normaal is dat alles na / in de url. Kan je niet in preview testen?

Je moet dan wel pagepart vidéo kiezen

Ik moest gewoon de code van insluiten nemen en niet de URL, het is gelukt!!

3 likes

Ik hou normaal helemaal niet van zonnen en had geaccepteerd dat ik bleek ben en blijf maar ik heb nu ineens een obsessie met bruin worden en het lijkt ergens heen te gaan!! (Wel met behulp van zelfbruiner)

De zon is wel sterk joh. Ga er zo weer uit maar vanavond nog even een duik nemen!! Zin in.

15 likes

@HvO Jaa leuk die grijzige ook!

Ik krijg vanmiddag cijfer van een tentamen terug en ik hoop echt dat het een voldoende is want ik moet al 3 zaterdagen achter elkaar in juli tentamens maken en nog eentje er bij trek ik niet hoor :sob:

2 likes

Kheb net iets bedacht waar ik helemaal blij van werd. Een soort staycation corona 2020 lijstje van wat ik wil gaan doen deze zomer

  • imac buiten zetten ‘s avonds, kaarsjes aan, dekbed erbij en lekker lang films kijken in de tuin
  • met een fluistersloep door de natuur varen
  • naar het natuurgebied fietsen, flesje wijn mee en de zonsondergang bekijken
  • overnachten in een sloepje (en waarschijnlijk een gebroken nacht hebben want mini bedje)
  • ergens zwemmen in de natuur (ik durf nooit en elk jaar baal ik weer van mezelf)

Aangezien mn vriend en ik niet op vakantie kunnen, leek me dit wel goed plan voor toch een zomergevoel. Aanvullingen zijn welkom :joy:

44 likes

Ik vind dat bel spel bij Radio 538 echt raar. Deelnemers moeten 3 goede antwoorden geven en verdienen bij elk antwoord 100 euro. Maar heel vaak worden de antwoorden gewoon voorgezegd? Handig voor de deelnemers natuurlijk maar het voelt wel heel erg als geld weggeven zo.

Niet iedereen die klaagt is een Karen

Oh jee, sorry Karens

2 likes