Ik wil nu niet zo’n grote hap uit mijn spaargeld hebben voor iets onbetrouwbaars als een auto. Ik wil ook niet per se de auto overkopen na het contract, maar het is in elk geval wel een optie dus mocht ik een loterij winnen of zo is het een leuke bijkomstigheid.
Die maatschappij ken ik niet! Moet zeggen dat ik vroegah altijd een Fiat 500 wilde tot ik er ooit in een gereden had, meteen van genezen. Maar ik zou ook echt veel de snelweg op moeten en daar is de standaard 500 niet op gebouwd haha.
Ik zou misschien wel iets verder kijken nog, stel je wil die auto tzt overkopen lijkt me dat bij een Kia/Toyota/Hyundai mogelijk een betere investering met het oog op onderhoud etc. in de wat verdere toekomst als je zelf eigenaar zou zijn.
Werk je heel weinig dagen dan? Want als je 5 dagen per week werkt, 40 weken per jaar en elke dag 40 km rijdt, dan is dat toch al 8000 km?
Oh shit, je hebt gelijk haha ik heb helemaal verkeerd gerekend. Kom nu op ~5500 uit voor werk-woon. Rekenen is nooit m’n sterkste vak geweest.
@mikselke Ik heb echt hele slechte ervaringen met Kia, maar Hyundai vind ik wel oke. Of die nieuwere Suzuki Swifts… Maar goed, ben nog echt aan het rondkijken en wil ook niet binnen een korte tijd de beslissing maken dus ik heb nog wel ff wat bedenktijd
@RupiKaur ik weet niet of het nog steeds zo is , maar bijvoorbeeld kia had altijd best aantrekkelijke aankoopvoorwaarden. Dan kom je tegen 0 procent rente een nieuwe auto kopen bijvoorbeeld. Dan betaal je maandelijks ook een vast bedrag, maar wordt de auto iig wel van jou aan het eind van de periode. En 7 jaar garantie op de auto dus dat is ook vrij safe
Ik had zelf toen een hyundai i10, geen pittige motor of iets, maar dat hebben de kleine leasebakjes sowieso niet echt haha. Die vond ik wel perfect, groot genoeg voor fatsoenlijk boodschappen of een keer wat verder te moeten rijden of mensen mee te nemen. Klein genoeg om goed te kunnen parkeren en net een slag fijner op de snelweg met hogere snelheden. Succes! Wel even posten in het ‘wat voor auto heb jij’ topic!
Ik ben een playlist aan het maken met super zomerse billenschudmuziek (à la Dura, en Despacito, maar Dromendans en Venga Boys staan er ook tussen). Welke nummers mogen niet ontbreken?
Fassen.
@MACdonalds Kia ben ik dus niet zo’n fan van, maar kan me wel eens gaan verdiepen in auto’s met gunstige aankoopvoorwaarden!
@mikselke aah een vriendin van mij heeft ook een i10 en dat vind ik inderdaad ook wel leuke auto’s. Nogmaals heel erg bedankt voor je adviezen!
Con Calma, Gasolina, Get Busy, Reggaeton, Báilame, La Tortura, Me Gusta, Chantaje, El Perdón, Mi Gente, La Plata, Danza Kuduro, Echa Pa’lla, Ella Me Levanto, zoiets? En wat van Bizzey (doe je dans) past ook wel denk ik haha
Hot girl Summer - Megan thee stalion
Savage remix
Big ole freak
Act up en Twerk van City Girls
My type - saweetie
En classic : back that azz up - juvénile
@Bakkes hoe kon ik thong song vergeten
Pookie -aya Nakamura
No ketting go - Wayne wonder
Where the ladies at -?
Get low - ying yang twins
Ye -Burna boy
Net schoot me te binnen dat ik nog niet ben waar ik weer wil zijn en het idee dat ik daar nog niet ben doet best wel veel pijn. Dat de vooruitgang die ik heb gemaakt door hard te werken niet voldoende is om mijzelf tevreden te stellen.
Milo (zo heette m’n eigen)
Dit is het meest basic lijstje dat je kan krijgen ( want dat ben ik ook), dit staat oa in mijn keukendisco playlist:
X - nicky jam
Papichulo
Temperature (& like glue)
Omlaag
Turn me on - Kevin Lyttle
Murder she wrote - Chaka Demus & (of surf voor een nl’se versie haha)
Whine & Kotch
Gasolina -
Hold You (Gyptian)
Tempted to touch
Gymnastiek
Dit ziet er echt pijnlijk uit
Het is hier in huis zo warm dat m’n vriend al 3 nachten op de bank slaapt, en ik geniet echt van het zeesterren in bed!
Ik kan niet slapen, want ik ben een beetje tipsy nog van het wijnarrangement, het is teringheet maar ik kan niet slapen met ventilator en ik ga morgen voor het eerst naar een hondje kijken.
Ik voel me een beetje zoals de middag voor sinterklaasavond vroeger. Zenuwachtig, enthousiast met buikpijn.
Yesss dankjewel, goede aanvulling!