Insert I Don’t Know Her gif
Gisteren had ik de hele dag met een vriendin afgesproken en dit was voor het eerst sinds corona dat mijn vriend en ik niet bij elkaar waren ik ben wel eerder weggeweest naar een supermakt bijvoorbeeld en hij ook, maar nooit langer dan een uur.
Haha, dat kan toch helemaal niet?! Als je dat een dagje of vooruit een week doet en je vraagt je buren er rekening mee te houden: prima. Maar je kan toch niet hele zomers lang verwachten dat mensen in hun eigen leefomgeving niet normaal kunnen leven? Omdat jij je tuin hebt omgetoverd tot werkplek.
Oh jongens! Ja ik bedoelde het meer ter context, het is echt lastig om zo iemand duidelijk te maken dat er tientallen mensen last hebben van wat je in je tuin doet en dat het inderdaad geen televisiestudio is @Amarens
Ik ga het even met andere buren bespreken maar, misschien zijn die wel op de hoogte gesteld van het gedoe rondom die haan. Misschien is het tijdelijk om de kippetjes weer ff aan het broeden te krijgen oid. Ik voorzie sowieso een buurt-app rel deze week haha!
Ik probeer af te kicken van het vele koffie drinken. Ik mag nog 1-2 kopjes per dag van mezelf en ik heb het echt zwaar.
Ik wil het liefste nu op bed liggen dramatisch te huilen over 85% van mijn levenskeuzes, over dat ik 2 weken vrij heb en geen idee heb wat ik moet doen in die 2 weken en over het feit dat ik mijn werk niet meer uitdagend vind maar niet weet wat ik dan wel wil.
Ow ja en ik wil op vakantie maar dan zou ik voor 95% alleen moeten gaan en wil ik dat ?
Ijskoffietijd!!!
Ik kan sinds kort volledige push ups (drie achter elkaar nou nou) en nu doe ik ze iedere keer door de dag heen op random plaatsen om te checken of ik het nog kan.
Net in de badkamer joejoe
Tip, 12 (2x6) is sowieso goedkoper dan 9😋
Haha en hij was al zo fanatiek tijdens de live uitzendingen aan het praten over alle eitjes die hij aan het uitbroeden was. Hij deed ook altijd alsof hij besties met zijn buren was.
Als je niet op vakantie gaat maar dagjes weg wil zouden we samen ergens heen kunnen of je kan een paar dagen aan de andere kant van het land op bezoek komen. Niet zo exotisch maar toch even weg van alles.
Hallo ik wil wel met je op vakantie!!!
Ik hou echt zoveel van een vriendin van mn moeder haha. Zij is echt veel te lief. Ze ging bosbessen plukken en had wat extra voor ons geplukt. Nu woont ze zowat naast mn moeders werk. Maar ze kwam net helemaal naar ons huis om ze te brengen
Elke x als ze iets voor ons doet smelt ik gewoon.
Mijn schoonouders komen vanavond op visite. Zo geen zin in. Ik heb een hele goede band met ze hoor en verder zijn het schatten. Maar altijd als ze bij ons thuis komen, voelt het alsof er een inspectie plaatsvindt. Als ze weg zijn voel ik me altijd een faalhaas omdat ze overal iets van vinden.
“Oh jullie moeten eigenlijk dit en dit nog hebben”
“We moeten dit en dit binnenkort gaan doen om insert non-probleem in huis te fixen”
Blablablabla. Op één of andere manier hebben we altijd weer een to do lijstje zodra zij langs zijn geweest. Blegh.
Ik heb een hele rare soort cake/koek van pindakaas met pompoen gebakken (?? i know), geen idee of het gelukt is maar met jam erop is het lekker.
En nu moet ik gvd mn huis opruimen
Ja ook fijn inderdaad! En vooral zo’n moment dat we echt doorhadden hoeveel we bij elkaar zijn geweest haha
Super irritant zeg. Wij huren ons appartement van hen, dus dan voelt het lastig om er iets van te zeggen, omdat het toch een soort van hun huis is.
Zit nu dus ook op m’n vrije dag helemaal.te stressen en 10x te checken of ik wel écht alle stofjes en kruimeltjes heb opgeruimd. Maar eigenlijk heeft dat ook geen nut, want net als bij de ouders van jouw huisgenoot komt er hoe dan ook toch wel commentaar.
Ik wil zelf mijn haar leren invlechten en nu heb ik een miljoen youtube turtulio’s gekeken en zere armen en nog geen mooie vlecht.
Kijken of je nu nog steeds push ups kan!
Nee