Hahah moet eerlijk zeggen dat ik er niet uit zie hoor maar ik voel me Bella Hadid natuurlijk!
Kijkt iemand foodtrucks? Het is er eentje in het rijtje we zijn er bijna/ik vertrek
Ja, aanradertje. Hoewel ik niet snap waarom we zo lang naar een behandeling voor haar voeten kijken.
Ik ben net naar de fysio geweest voor mijn klachten en ben echt kots misselijk ervan.
Ik heb een kamer aangeboden gekregen, voor maandag bezichtigen en als ik t wil is t goed, mega chill. Hoop zo dat het een fijne plek is.
Kutterdekut!
Dankjewel!!!
Misschien even wachten!
Had ik afgelopen week ook bij een webshop en na een half uur kreeg ik wel vanzelf een mail. Wel heel erg irritant zoiets.
Aaah zo schattig!
Opa got moves.
Zou het willen zien!
Lijkt me echt schattig
Ga morgen met mn vriend op vakantie in een airbnb en er zit een Burger King, Albert Heijn, Basic-Fit, cafeetjes én Cineville bioscoop op 5 minuten loopafstand of minder van ons vakantieadres. Wat wil een mens nog meer
Karppi?
Ja! Wat is zij knap he ze lijkt een beetje op Shakira
Zeker knap! Spannende serie, ben nu bij aflevering 10.
Heeft iemand âYouâ gekeken want moet echt helemaal bijkomen van de plottwist met Love wooo
Stel je wilt je rijbewijs gaan halen. Zal je dan lessen in een schakel of automaat?
- Schakel
- Automaat
0 stemmers
Ps mijn eerste poll. Ff kijken of het lukt
Awh misschien heeft hij het niet gezien joh!
&@Vitaminwater Klinkt goed! Alvast veel plezier!
Ik heb schakel gestemd, het is moeilijker dan automaat maar eens je je rijbewijs hebt kan je direct automaat rijden. Omgekeerd is dat niet zomaar mogelijk.
En denk eraan als miljoenen mensen het kunnen dan jij ook!
Volgens mij krijg je een aantekening op je rijbewijs dat je automaat gelest hebt en mag je geen schakel rijden, maar kan ook dat ik dat vroeger verzonnen heb. In het begin lijkt schakelen echt moeilijk, maar na een tijdje denk je er niet eens meer over na en gaat het automatisch. Een automaat rijdt wel chill, maar schakelen vind ik niet heel veel extra moeite.
Net 20 gram chips afgewogen, wat een lijdensweg.