Ehh wtf. Mijn buurvrouw die ik uit de grond van mn hart haat heeft een nieuwe manier om bij ons te gluren. Ze heeft een parasol gekocht die ze niet goed vast zet en die dan onze tuin in waait. Gister heb ik hem zelf terug gegooid. Nu met was ik er ook optijd bij maar ze stond binnen 2 sec ineens in mn tuin… ehh pardon. Volgende x stamp ik hem kapot.
Haha same ik doe altijd alsof ik het geaccepteerd heb maar ben diep beledigd als iemand weer eens zegt dat ik zo wit ben (hjb vreemde man op straat) en wil eigenlijk ook gewoon bruin zijn
Ik heb net alvast gekookt, omdat ik zo een paar uurtjes ga werken en daarna ga sporten. Dan hoef ik niet te haasten straks. Het nadeel is alleen dat ik eigenlijk gewoon zin heb om het nu al op te eten
ik ben zo lui en ongemotiveerd dat ik nu m’n dutjes in bed met schoenen aan doe
Ik zou ‘m de volgende keer 2 tuintjes verder gooien.
Oeh heb je een aanrader? Ik ben ook bleek maar zou mijn benen misschien wel graag van wit naar gebroken wit laten gaan (maar wel het liefst heel subtiel)
haha het zijn wel ~ maar ~ teva sandalen, geen dr martens oid
Ja of in de fik steken en dan terug gooien.
Ik vond vandaag een prima dag om weer eens mijn dumbbells en enkelgewichten uit de kast te trekken. Echt een goed idee om dat precies vandaag te doen, ik wist niet dat ik zo kon zweten zeg jezus
Wow ik heb mn laatste cijfer binnen! Schooljaar afgesloten met vier achten en een negen
Ah shit diegene waar mn vriendin dr kat op zou halen was blijkbaar een oplichter… pff
Haar moeder had een waarschuwings post gelezen ergens. Ze waren gaan zoeken toen er heel veel smoesjes kwamen.
Gewoon zeggen dat je moet werken en dat je pas na je werkdag kan reageren? Dan zou ik het gesprek muten totdat je klaar bent
Zooo, goed bezig zeg, hele mooie cijfers!
Terwijl yoghurt (zonder smaakjes en suiker) vaak nog wel maanden na de datum goed is. Zou het aan de hitte wijten, anders luistert hij nooit meer
Sowieso pas reageren na je werkdag inderdaad, daar heeft ze maar mee te dealen, en als de notificaties afleiden, kan je je telefoon (als je een iPhone hebt) misschien op Do Not Disturb zetten? Dan krijg je de meldingen van appjes etc niet maar wel de notificaties van je bloedsuiker. Android heeft vast ook wel iets wat er op lijkt!
ah neeeeeeeeeeeee. had ze de oplichter al betaald?
Aah echt geen zin meer
Ik ga volgende week weer 3 dagen naar het buitenland