Wat je even kwijt wil #40

Nou jullie mogen de regen hebben, bij ons is het door het plafond aan het komen.

Ik kijk the switch op vlaamse tv en ze gingen net twerken. Het is leuk

Hahahahaa deze gif :ok_hand:t3:

@ezw ik heb ook mn vriend helpen verhuizen in de pleurishitte en ik vond het best te doen! En idd lekker kunnen slapen erna. Fijn dat jullie je eigen plek hebben nu :blush:

1 like

Ik ben nu echt ongesteld geworden door mijn pil heen.

Wat is deze?!?!??

Ik ga ook nog wel een keer bestellen denk ik! Clean heb ik niet gehad, die ga ik ook een keer testen dan. Focus vond ik denk ik het lekkerste en Youth (met perzik) misschien net iets te chemisch.

@betty https://eu.waterdrop.com !

1 like

Slik je ze normaal altijd door? Ik werd altijd standaard na 3 maanden door mijn pil heen ongesteld

Een doorbraakbloeding lijkt me

Ik heb twee ventilatoren aan staan in de slaapkamer, die net niet synchroon lopen. Dus als de een helemaal naar links is geweest en wee naar rechts gaat, gaat die ander net volledig naar links. Dan overlapt de wind een beetje.

highresrollsafe

17 likes

Oh shit die youth wilde ik juist want perzik is m’n lievelingssmaak. Nouja wil ze toch allemaal proberen. En de met lemongrass heb ik ook niet gekregen, die lijkt me ook lekker

Is bij jullie de lucht ook geel?

Of is dat smog? Het is echt heel apart

8 likes

De kleur is hier alsof iemand oranjelikeur aan urine heeft toegevoegd,

14 likes

Hier ook! Onweer misschien?

1 like

Haha ja dat
Alsof er een sepiafilter overheen zit
En ik kan er geen foto van maken (de kleur) maar deze wolken zijn ook apart

2 likes

Dat zijn nu de speciale 5G wolken die de overheid heeft ontwikkeld.

39 likes

Het is hier toch wel feller. Ik vind dit toch meer veenlijkfilter 2.0.

6 likes

Shit ik voel de corona al in mn poriën komen

3 likes

Ja goeie, mn vriend had het al over het “Mexico in Amerikaanse films-filter”

3 likes

Oooh zo heerlijk, het waait hier super hard. Ik heb alle ramen opengezet tegen elkaar en het wordt zo koel hier binnen. Love it. Alleen dondert en bliksemt het wel en mijn kat is zo zielig in een hoekje gekropen met haar koppie omlaag. Ik ben er maar bij gaan zitten, vind het zo sneu

1 like

Het gaat hier nu van geel naar roze/paars/blauw

1 like


Conclusie: we zijn in Mexico

34 likes