Wat je even kwijt wil #41

Ik ga zometeen met mijn zusje naar de dierentuin, met zijn 2e, op de fiets :hugs::heart_eyes:

16 likes

Ik heb toen met werkplaats tarief maar max 400 euro betaald. Ik zal even in mijn map kijken, heb de rekening nog ergens liggen

1 like

Ik heb net met chips ontbeten. Het was amazing

19 likes

Wat een hitte, we zijn het laminaat naar zolder aan het brengen.
Ik kan alweer gaan douchen zometeen

Ik zit in de kapperstoel. Ik ben benieuwd wat het eindresultaat zal zijn. :slightly_smiling_face:

15 likes

Echt niet normaal! Dit jaar is qua tijd en tijdsbesef echt het meest vreemde jaar

2 likes

Soms heb je toch dat je heel dom moet grijzen om iets van maanden geleden ineens? Dat heb ik nu in de trein, maar zo’n mondkapje is dus echt perfect daarvoor. Zit hier als een loenatik maar niemand ziet.

34 likes

Ik ben nu deels oranje trumps huidskleur is er niks meer bij. :smirk:

Ik ga er vanuit dat je je ava als referentieplaatje hebt meegenomen

3 likes

Als jij me dan nog een kek montuurtje cadeau doet is het hele feest compleet.

Hier alvast een prototype

10 likes

Het is zo rustig hier de laatste dagen.

Prachtig niks meer aan veranderen.

1 like

Denk dat iedereen in het klaag over het weer topic zit, of in een zwembadje in de tuin ofzo.

1 like

Dat is pas vanaf 12 jaar, kinderen lijken geen grote rol te spelen in de besmettingen (dragen het minder over als ze het hebben).

1 like

Hahah, wow, in 1997 was er blijkbaar een tentoonstelling over plasseks in het Groninger Museum. Met redelijk expliciete reclameposters die door de stad hingen…

klikken op eigen risico

24 likes

Ik kan eindelijk mijn nieuwe jurk aan. :heart: Ik had tijdje terug een nieuwe jurk gekocht maar bandjes waren echt veel te lang want mijn tieten vielen er steeds uit maar nu heeft een vriendin de bandjes korter gemaakt en nu kan ik eindelijk op de laatste hete dag hem toch nog aan. :partying_face:

En ik ben jaloers op haar naaiskills haha want je kan echt niet zien dat de bandjes los zijn gemaakt en dat er 9 cm (!) af is gehaald maar toch is het zo.

15 likes

Ik heb mega mcdonalds cravings maar ook mega ikwilafvallen cravings :pensive:

3 likes

volgens mij was het een history of sex (dat staat bovenaan iig) maar wejo die poster, dat ze dat echt in de stad hebben gehangen haha

ah edit:
A highly collectable and extremely rare Museum catalogue for the 1997 Serrano exhibition in the Groninger Museum. In that time the exhibition poster was removed from the streets because people were offended by it.

3 likes

Ik heb via the b.row.nie box iemand een doosje brownies gestuurd als klein cadeautje, en ik heb gisteren een mailtje gekregen dat ze zijn afgeleverd in de brievenbus. Maar ik heb van diegene helemaal niet gehoord, geen bedankje, niks? (Is niks voor haar) Ze hebben een brievenbus waar de post rechtstreeks in de gang beland dus kan me niet voorstellen dat ze het niet hebben gezien. Maar ik durf er ook niet naar te vragen omdat ik het achteraf ook een stom idee vind van mezelf om brownies te sturen met dit weer. Misschien zijn ze inmiddels wel in pudding veranderd