Wat je even kwijt wil #41

Hallo???
Als dit goed gaat heb ik voor het eerst in mijn leven een topic aangemaakt en ben ik een trots forummer

YES :cry: lucky number 41, WELKOM ALLEMAAL

36 likes

Zojuist alles even door laten waaien toen ik thuis kwam waardoor de temperatuur 3 graden zakte en nu staat de mobiele airco weer lekker hard te blazen.

1 like

@Rozevarken

Het gaat best goed met Kees, zag ik op facebook, hij heeft net een heel groot project afgetekend.

10 likes

Bah ik heb na het douchen ingesmeerd met beetje jojoba olie maar dit keer ook van die tanning drops erdoorheen gedaan en toen dacht ik laat ik het ook een beetje over mn hals smeren want die is al zo wit
Nu plakt mn hals zo viezig en is het fijne douche gevoel weg

1 like

Hee weer een nieuwe. Eens kijken hoe lang ik m deze keer kan bijhouden.

He gadsie. Ik hoor de brandweer echt dichtbij dus ik check de lokale alarmeringen. Is er iemand 300 meter verderop te water geraakt (woon aan een rivier). Hoop dat het goed komt :frowning_face:

Ok en hier gebeurt dus verder nooit iets dus ik hoor de buren ook al buiten. Durplife

Bah bah echt noodweer hier; ben ook eigenlijk een beetje bang :sob::pleading_face: haat die lichtflitsen en dat gedonder. Heb al twee keer met mn moeder gebeld

Jammer dat we niet kunnen ruilen ik leef voor dat weer :kissing_heart: Gelukkig ga je snel op vakantie.

2 likes

Omg ik zie zojuist dat mijn vader zijn omslagfoto op Facebook heeft gewijzigd naar een foto van een zwarte piet… ik schaam me echt rot af en toe voor Mijn ouders. Ze zien alles zó zwart/wit en ik kan er ook echt niet met ze over discussiëren…

Ik vind het hier al heel eng en woon niet eens bij je in de buurt, hoe erg is het daar dan wel niet :fearful:

Omg het regent :heart_eyes::heart_eyes: Zo te zien is het een klein beetje en zo weer weg, maar toch zo blij mee

Je kan het nu wel rapporteren bij fb mocht je dat willen

1 like

Volgens buienradar gaat het hier zo hozen.
Kom maar door

Krijgt hij dan geen melding dat ik dat heb gedaan?

Volgens mij niet, maar ik weet het niet 100% zeker

@MadameMignon Koper spiraal is een mogelijkheid bij noodsituaties! Dus als het condoom is gescheurd. Zijn best wat ervaringen mee. Een map werkt natuurlijk niet altijd (je ovulatie kan al sneller op de planning staan of te zwaar gewicht), een koper spiraal is effectiever want die hoeft niet met randvoorwaarden rekening te houden.

1 like

Nee!

1 like

ik heb net een aflevering gekeken (staat er maar 1 online, Ecuador) en ben zo geïntrigeerd geraakt he. hoe kunnen mensen hun hele leven achterlaten voor een totaal andere plek! heel erg gewaagd.
hebben jullie tips voor nog meer van dit soort programma’s of afleveringen? ik kijk nooit tv, dit kwam vanmiddag ter sprake waardoor ik het ging opzoeken.

En toen lag ik met 2 ventilatoren op mijn loeihete zolder. Ben totaal nog niet moe alleen.

Lief dankjewel, had graag geruild :hot_face: maar heb maar ouderwets mn moeder gebeld en die is langsgekomen

1 like