Ben blij en best wel trots op mijn vriend. Ik eet bijna geheel vegetarisch maar mijn vriend wil er nog echt niet aan. Maar van de week was hij boodschappen doen en stelde hij zelf voor om ipv filetlapjes een vega schnitzel te halen dus nu lekker vega eten. We komen er wel
Mijn buren eten pizza en nu ruik ik die geur en wil ik ook (maar heb al salade gehaald en die moet vandaag op)
Ik moet nog zien of de 10000 gehaald wordt. Onnozel
Ik ben heel benieuwd welk liedje je gaat zingen
is het forum nou zo saai geworden of ben ik saai geworden na 3 weken niet echt mee te posten
Ik heb zomaar in ene een chromebook besteld. Ben dat oververhitte gedrag van mijn laptop zo zat. En aangezien ik toch online lessen heb komend jaar en een handzamer ding wilde voor in de klas. Geen getwijfel meer, gewoon besteld.
Geniet ervan! Elektrisch fietsen is zó fijn!
Zorg wel dat je een heel goed slot hebt (met keurmerk) en hem altijd vastzet aan iets dat vastzit aan het trottoir ofzo.
Ik heb een plek in een fietstrommel! Dus een afgesloten plekje op straat, de dag dat ik de sleutel daarvan kreeg heb ik mān fiets besteld haha want die laat ik inderdaad niet zomaar op straat staan, zeker niet in Rotterdam!
Hij is nu ook nog niet verzekerd dus tot die tijd blijft ie binnen, kan ik er extra vaak naar kijken
Ik ga er wel verwend van worden, ik heb ook mān gewone stadsfiets nog want ik weet niet of ik op mān elektrische boodschappen ga doen bijvoorbeeld⦠maar een gewone fiets is afzien na elektrisch haha
Ebikes zijn zo relaxed. Ik heb er 1 op/voor mijn werk en vind het altijd jammer als ik op mijn eigen fiets weer terug moet, haha. Fiets is van mijn werk Zijn bij ons overigens al 2 gejat in een jaar tijd, dus goed dat je een afgesloten plekje hebt.
Ik juist leuker!
Altijd als ik een SMEG koelkast zie denk ik aan smegma
Haha ik las eerst ee-bie-kuhs en dacht wat is dat
Een jongen van werk heeft echt een hekel aan shoppen en weet ook nooit zo goed wat hij voor zichzelf moet kopen/wat hem mooi staat. En nu heeft hij gevraagd of ik misschien mee wil shoppen om hem te helpen met kleren uitzoeken, haha echt vet schattig en heel leuk.
Ik heb de fout gemaakt Heat te kiezen als film om te kijken. Nog niet eens op de helft maar ben er klaar mee.
Mijn tip is eigenlijk, doe het niet zelf haha. Al lukt dat bij sommige mensen wel aardig, zie ik het ook heel erg vaak mislukken. Als je het dan toch gaat doen zorg dat dat je niet korter knipt dan het kuiltje boven je neus en onder je voorhoofd als je snapt wat ik bedoel (ongeveer centimeter of anderhalf onder je wenkbrauwen is dat). Korter kan altijd nog, langer lukt niet meer.
True.
Ik vind hem jammer dat mijn kapsalon een flinke corona toelage erbij doet.
En die van mijn vriend is duuuuuur
Ah ja balen. Ook voor alleen een pony te knippen? Zou je even voor kunnen informeren. Bij ons kost het 7,50 om echt alleen je pony te laten knippen.
Ja voor alle behandelingen ook al is het alleen je pony doen.
In het ergste geval vraag ik een vriendin die de kappersopleiding heeft gedaan
Maar ik ben gewoon ongeduldig
Het is weer zover⦠mān vader wordt weer een jaartje ouder en hij wil wƩƩr hardloopsokken voor zān verjaardag (welke vader niet). Zo saaiiiii. Ik heb er voor de grap ANWB-slippers bijbesteld