Ik ben op vakantie en het is zooooo zalig hier echt. Het is de hele week 25 graden met een briesje en ik woon naast een rivier en ik heb eindelijk de perfecte plek voor mijn hangmat gevonden, namelijk boven een kabbelend beekje in de schaduw aan de overkant van de rivier waar niemand komt. En er zitten hier ook alleen maar 60+ers dus ik zit heerlijk in een soort live performance van We zijn er bijna waarbij je elke dag tien keer hetzelfde gesprek voert over het weer. Ik denk dat ik hier blijf wonen.
Zolang er niet in je bio staat ‘iS mUh nEefJuH’ kom je al een heel eind
Dit klinkt als alles wat ik nu wil. Waar ben je?
Haha nee maar het was meer een soort mindfuck dat ik dus echt niks boeiends of noemenswaardigs aan mijzelf kan verzinnen. Ik vind dat soms gewoon stom, van jou weet ik bijvoorbeeld dat je dansen heel erg leuk vindt dus dat is cool, iemand anders is weer een filmfreak of een super actieve feminist ofzo. En ik heb gewoon niet zoiets waar echt mijn passie ligt. Ja eten dus en te lang op dit forum rondhangen terwijl ik eigenlijk moet werken
haha het gaat om insta hè jongens niet om tinder
Zo goedemorgen
Zo lijken ze bijna wel ja, de tering. Blijf maar uit de buurt.
Op de grens van Luxemburg en Duitsland! 3 a 4 uurtjes rijden dus goed te doen. Supermooie omgeving ook, in Duitsland (de ene kant van de rivier) het zuidelijke deel van de Eifel en in Luxemburg (de andere kant van de rivier) het Müllerthal wat ook wel klein Zwitserland wordt genoemd dus je zit binnen een paar minuten ook in prachtige natuurgebieden. Echt vette mazzel met het weer ook.
Ik zit voor het eerst sinds maart weer face to face bij mijn psycholoog. Er is intussen zoveel veranderd met mij, positief gezien. Ben ik wel echt trots op.
Alleen ja toch behandeling nodig omdat ik moet gaan vliegen voor mijn werk. Maar door alle veranderingen geloof ik dat het gaat lukken.
Ik ga vanavond maar weer eens spruitjes proberen te eten
Succes!
We mogen ons kerstpakket alweer uitkiezen
En wat zijn de keuzes?
Yes het weer van komende week is echt het beste nieuws van de dag, ik heb gelijk zwem- en terras dates gepland
Zooooooo dat is kut. Ik heb mijn luie thuisbezorgd voedsel net laten bezorgen bij m’n werk (ziekenhuis) in plaats van bij mijn thuis. Het komt nu deze kant op, maar omg ze had het ook geprobeerd daar te bezorgen.
Ik had voor vanavond boksen op de planning staan, maar ik heb al sinds gisteren barstende koppijn. Wil heel graag gaan, maar als ik met hoofdpijn intensieve dingen ga doen, dan wordt het alleen maar erger
kan iemand me even geruststellen? Ik ga mijn sieraden verkopen bij een winkel in de stad, ze gaan dingen van allerlei lokale ondernemers verkopen en het principe was eigenlijk dat je per maand een bedrag betaalt en daarvoor dan een schap krijgt. Nu heb ik natuurlijk geen idee of het goed gaat lopen en dat bedrag per maand is redelijk wat voor mij (€60,-). Het kan wel, maar als het nou totaal niet loopt is het niet van ‘oh dat mis ik toch niet’. Ik heb vanochtend even met de eigenaresse gebeld, zij voelde dat wel goed aan en stelde toen voor om het toch op commissiebasis te doen. De verdeling die ze noemde was 70-30, en ik ging er vanuit dat die 70 dan voor mij zou zijn. Ik heb net even zitten rekenen en kwam tot de conclusie dat het een goed idee is, dus heb gemaild dat ik het inderdaad zo wil doen. Maar nu denk ik ineens, het is toch niet andersom? Dat ik maar 30 procent krijg? Ze heeft het vast benoemd maar kan het me niet meer goed herinneren. Is er iemand met ervaring of inzicht in dit soort dingen die me even gerust kan stellen? Want 70% inleveren is voor zoiets kleinschaligs wel idioot toch?
Ben nog steeds trots op die laatste. Dat handje zo mooi op het pootje van de veenmol. En hij ligt zo mooi precies in t midden van de veenmol!
Ik zou haar gewoon even bellen om het te vragen maar denk wel dat je het goed begrepen had hoor
Vraag of ze ook nog even een kopie kan maken van het contract.