Wat je even kwijt wil #42

Ennn verder

8 likes

Ik dacht fijn m’n beddengoed buiten te drogen te hangen. Nu is het nog vochtig (trigger warning vies woord) :rage: wie maakt voor mij een besluit: vochtig opmaken of buiten laten hangen en morgen doen.

1 like

Ohhh de sauna was echt heerlijk, zou daar echt elke week naar toe kunnen.

11 likes

Urgh wat is dit vervelend. Dacht dat undercover seizoen 2 online zou staan? HIER NIET

Oh ja, dat zou stom zijn als dat niet mag. Maar op zich is het buiten werktijd toch? Gewoon zeggen joh, anders hebben ze het misschien niet eens door. Maar inderdaad, die app groep zou ik ook niet missen haha.

1 like

Ik zie nu dat die 21:45 online komt. Gezeik.

Oeii en je hebt geen tweede set? Ik heb een keer de fout gemaakt om onder een vochtig dekbed te slapen en dat raad ik absoluut níémand aan… zo koud en viezig.

Heb he de optie om je bed op te maken met een andere set, en deze ergens binnen te hangen om verder te drogen?

Als je het vannacht buiten laat hangej gaat het vocht er juist in zitten denk ik.

1 like

Ik vind de polaroidcamera zo leuk. Het prikbrod hangt hier sinds kort vol met polaroids van vrienden en familie en elke keer als ik er naar kijk, word ik er weer blij van :revolving_hearts:

6 likes

@Amandelbloesem :rofl:
Heb je verhaal even voorgelezen aan mijn man. Onze eerste date was namelijk samen Lost kijken.

1 like

Net zoals mocro mafia :frowning: Dat kwam er altijd om 00:00 uur op en ik zat dan altijd klaar en toen ineens was het weer voorbij

Ik lig al in bed :heart_eyes:

8 likes

Same :raising_hand_woman:t3:

1 like

Ik zou je bed opmaken en ff de föhn er op zetten

Nja eigenlijk is het heel erg slim want ze weten ook wel dat als ze een seizoen er in 1 dag op zetten, mensen ff een gratis account voor 2 weken aan maken en dan weer weg zijn. En nu moet je gewoon betalen om alles te kunnen zien.

4 likes

Onze eerste date was Glee kijken dus Lost valt dan nog super goed mee. Heb echt zin om Lost terug te kijken, vond dat altijd zo spannend. Ik gebruik ook nog heel vaak de zin “We have to go back!” in gesprekken (scène Jack en Kate in de toekomst)

Of wachten tot alles er op staat haha.

1 like

Haha of ze wachten x weken en bingen dan alles alsnog.

1 like

Ik ben zo erg toe aan vakantie. Dit hele jaar nog maar een week vrij gehad, ongeveer elke vrije minuut na werk aan het klussen en ik woon tijdelijk niet in mijn eigen huis… Nog vijf weken :grimacing:

1 like

Ja ik heb hetzelfde, zit per ongeluk hetzelfde programma te kijken.
Wel heel leuk dat Willem en Rineke nog samen zijn :revolving_hearts: