Gefeliciteerdš„³ en het is nooit te vroeg voor taart
Gefeliciteerd en geniet van je taart!
Gefeliciteerd!
Ja ik heb 2 afspraken op kantoor dus dacht wacht het nog even af!
Volgens mij rijdt deze wel gewoon yesss
Moet dat?
Nooiit te vroeg voor taart!!
Gefeliciteerd Birthday-Buddy
Gewoon doen! Gefeliciteerd
Wat lief, bedankt voor je advies! Ik heb een achtergrond in Engelse taal en literatuur en doe nu een master communicatie. Super breed dus ik zie soms door het bomen het bos niet meer qua banen
Gefeliciteerd!
Let is eat a buttload of pie!
Misschien is er ergens een forum/Facebook groep voor Nederlanders in Canada? Lastig dat je niet precies weet wat je wil, want anders zou je bij specifieke bedrijven kunnen solliciteren. Als het zo ongeveer als Amerika werkt kunnen zij je dan āsponsorenā voor een visum. Ik heb ook wel eens een website voor Nederlanders in Amerika (VS) gevonden met vacatures waar ze dan specifieke Nederlandstaligen zochten, misschien bestaat zoiets ook voor Canada.
De kat is opgenomen. Hij krijgt een echo en als daar niks uit komt moet hij een sonde.
Vind het zo kut dit
Ahhh hopelijk kunnen ze iets vinden waar wat aan gedaan kan worden. Hij is in elk geval in goede handen bij de dierenarts! Ik duim ervoor
Gefeliciteerd!!
Ik moet binnenkort naar de tandarts en vannacht droomde ik dat eentje me ongewenst aanraakte nou echt een top droom.
@Axolotl Hopelijk vinden ze iets en kunnen ze hem helpen!
Zo, dit is niet mijn dag. En ik ben echt nog supermoe. Gelukkig maar een kort dagje vandaag.
Pffff ik duim voor m
Ik heb net mijn trein gemist doordat de brug open stond. Echt een flut smoes klinkt het, maar het was gewoon waar. Nu kom ik te laat op mijn meetingā¦
Goede tips, bedankt! Ik denk inderdaad dat ik eerst voor mezelf op een rijtje moet zetten waar ik precies zou willen werken of in ieder geval in welke richting, zodat ik wat gerichter kan gaan zoeken. Naar mijn weten is het inderdaad zo dat je ook in Canada een stuk makkelijker een visum krijgt wanneer je een werkgever hebt!
Ik fiets letterlijk NOOIT en wat win ik bij de p.ostcode l.oterij⦠EEN FIETS
Hahaha heb ik weer
ps iemand fiets kopen?
Ik zoek nog wel een fiets