Wat je even kwijt wil #42

Vanaf volgende week geef ik Nederlandse conversatielesjes aan een groepje met een Filipijnse, een Zuid-Afrikaan en een Fransoos en ik heb er zo’n zin in! Net lekker research gedaan en een begin gemaakt aan m’n lesplan, noem me juf Vuilnisglitzy.

18 likes

Aaah op die manier. Aan de ene kant ben ik dat wel gewend van Bol tegenwoordig met hun Gerda, maar het is niet netjes voor mensen die hum niet op socials volgen

2 likes

Sorry maar: dit soort types heb je niet nodig, laat niet zo met je sollen, je bent meer waard dan dit, wat een raar mens. Vind wel dat je zelf een beetje meedoet aan the drama, misschien geniet je er zelf ook een beetje van? Mag best, maar own het dan en stap dan uit de slachtofferrol.

21 likes

Mijn tante heeft Amazon Prime, ik kan kijken

3 likes

‘Pakt wat snacks en een dekentje om bij jou die show te kijken’ haha.

1 like

Hoewel het kutweer is wil ik zo graag naar buiten :sob:
Al sinds woensdag in quarantaine, hopelijk komt die uitslag snel.

2 likes

Jeej mijn huid ziet er best wel weer rustig uit en ik heb nog steeds geen mee-eter weer gekregen. :partying_face: :partying_face: Ik voel echt nu paar keer per dag onder mijn ogen om te genieten van het gevoel dat het glad is daar nu hahaha. Helaas zie je wel een paar mini littekens maar dat is mijn eigen schuld.

4 likes

Ik heb echt een koopverslaving

4 likes

Aaah ik wil dit ook zo graag. Vraag je gewoon bij het beautysalon om je mee-eters weg te doen, of heeft zo’n ‘‘behandeling’’ een meer fancy naam haha

Ik heb gewoon gevraagd om alleen mee-eters te verwijderen. :relaxed: Was bij haar maar 10 euro kwijt. Ik vond het wel heel pijnlijk hoor, ik had ze echt al een paar jaar en ik ging echt kapot op het laatst haha maar ja wel waard.

2 likes

Weet iemand hier hoe ik: Gefeliciteerd met jullie trouwfeest/huwelijk in het Turks schrijf? Ik vertrouw google translate sowieso niet echt met zoiets hahaha

Dit zegt google iig

Iemand een perfect recept om zelf Chai Latte te maken? Ik heb al een chai mengeling (van Or Tea) maar ik bedoel qua verhouding water/melk, welke melk best gebruiken etc…

Girl, same. Ik ga nu proberen 2 maanden niet te shoppen.

Ik lig nog in bed :woozy_face: brak

1 like

https://www.destentor.nl/urk/doek-valt-voor-videotheek-op-urk-ik-had-veel-meer-kunnen-verdienen-als-ik-seksfilms-had-verhuurd~a33c1ee9/

Ik las dit net en wist niet eens dat er überhaupt nog ergens een videotheek bestond haha.

Maar wat was dat vroeger toch leuk, de videotheek. Op vrijdag samen met mijn ouders naar de videotheek om een film uit te zoeken. Lekker ronddwalen en dan de achterkanten lezen om na lang twijfelen één uit te zoeken. En dan 's avonds met chips samen een film kijken :two_hearts:

30 likes

Dat vind ik eigenlijk wel! Het is geen oscar film, maar bjjna elke zin is quotable en zoveel jaren later wordt er nog zoveel naar de film verwezen! Over hoeveel oscar films kan je dat zeggen? Onder de rom-coms is het denk ik wel de meest bekenste film en een echte klassieker!

9 likes

Er is zelfs dit jaar een boek uitgebracht die films omzet in sonnetten in de stijl van Shakespeare!

Edit: zie dat het 2019 is. Maar in dezelfde serie zijn boeken van star wars op deze manier omgezet. Dus denk idd dat het wel laat zien dat dit echt een goede romcom is :wink:

3 likes

Oké help ik wist even niet waar dit te posten maar ik ben helemaal in paniek. Ik ben al 2 dagen ongesteld en vanochtend zette het ineens flink door. Nu heb ik net een tampon in gedaan en een uur later voel ik gewoon allemaal bloed langs mijn benen lopen. Ben onder de douche gaan staan en er kwamen mega grote stolsels mee (echt 10 cm groot) en het bloed blijft serieus maar stromen. Heb dit nog nooit zo gehad en voel me helemaal slap en naar erdoor. Is dit enigszins ‘normaal’ of moet ik iets doen ofzo??

Sorry mega TMI dit

Voor de zekerheid even de huisartsenpost bellen?

Oh sterkte! Bellen inderdaad en een foto maken van de stolsels. En iemand in jouw omgeving bellen die erbij kan zijn voor mocht je te duizelig worden.