Wat je even kwijt wil #43

Ik keek net even Lubach terug van gisteren en stikte zowat in mijn ontbijt. Een fictieve reclame om de Ziggodome te gebruiken om campers te stallen. :joy:

@macaron heel veel succes straks :slight_smile:

3 likes

Ik heb vandaag tentamens en heb ook amper geslapen. Zo kut!

Ik heb last gehad van een mug vannacht. Het is november ga wegggg

Ahh dat is zo shit! Ik heb dit helaas ook vaker gedaan dan me lief is en kan je daardoor wel vertellen dat je altijd meer kan dan je denkt, zelfs op heel weinig slaap :blush: succes vandaag!

1 like

Dankjewel!! Lief!

Zo mijn eerste maandagochtend zonder baan hihi. Moet zometeen een recruiter bellen om te vertellen dat ik het aanbod dat via haar is gegaan dat ik die niet wil. Kijk daar zo tegenop want zij zat mij het hele weekend al appjes te sturen van ja dat is echt een mega goede aanbieding krijg je nergens blablabla.

Lief! Dankjewel. Naar horen zeggen ook een fijn bedrijf om te werken dus ben heel benieuwd.

Omg het is 18 graden en ik had de hele weg tegenwind. Ik zweet me heeeelemaal de tyfus. Echt m’n hele kop + haar is nat. Ik vind dat het zo gênant hé. Nog blijer dat ik die e-bike gekocht heb, kan niet vroeg genoeg komen.

2 likes

Zweethoofd met mondkapje in de trein wtf is dit voor weer. Heel mijn make up er nu al afgezweet

1 like

Ohh ik heb zo ruk geslapen, dit gaat een lange dag worden.

Hier ook al zo warm, stapte in m’n hyperkorte slaapbroekje buiten en BAM gewoon warm???

Voel je niet bezwaard, ze krijgt waarschijnlijk een goed bedrag als je de baan aanneemt, vandaar dat ze zo achter je aan zit.

@macaron succes!!

5 likes

Heb gisteren mini appelflappen gemaakt maar had nog veel vulling over. Vanochtend heb ik een beetje gebakken in een pan en bij mijn Griekse yoghurt met granola gedaan. Aanrader. Mjam :heart_eyes:

8 likes

Zelfs op een e-bike is dit weer geen pretje. Wel een stuk minder erg natuurlijk, maar als je zelf 25 km/u fietst heb je wel meer last van de tegenwind, omdat het harder botst. En zweten kan ook nog steeds.

Maar ondanks dat ga je er vast van genieten, ik vind fietsen eindelijk weer leuk sinds ik er een heb.

1 like

Ja, die recruiter is waarschijnlijk alleen bezig met haar eigen commissie. Ik heb wel geleerd dat het ze in hoofdzaak echt vooral voor zichzelf doen. Mijne liet haar aardige masker vallen toen ik salariseisen ging stellen, dat was een wijze les.

2 likes

@clairdelune @Bird Thanks! :relaxed:

Dit topic is na het bereiken van de maximumlimiet van 5000 antwoorden automatisch gesloten.